Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Engelbrekt

Spel i Malmö söndag 17 april

Startat av Engelbrekt, 5 april 2011 kl. 14:09:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Engelbrekt

Söndagen den 17 april kör vi ett parti Musket and Pike i Malmö. Det är fritt fram att komma förbi och delta, eller bara hänga och ta en kopp kaffe. Skriv här eller PM:a mig om det finns intresse.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Engelbrekt

#1
Det blir förresten slaget vid Freiburg, fransmännen stormar bayerska skansar.

På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.