Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

T

Krigspelsrummet på LinCon 2006

Startat av Tommy Röhs, 22 mars 2006 kl. 18:10:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Tommy Röhs

Är det anmält ett krigsspelsrums arrangemang till Lincon?

BigPapaBear

#1
Det måste det väl vara???  :shock:  Spelsveriges hufvudstad...

Undertecknad kommer självklart att förgylla tillvaron.
En mycket bitter liten man.

tobias

#2
Sitter och mailar in anmälan just nu!
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

A F

#3
Citat från: "tobias"Sitter och mailar in anmälan just nu!

Vem gör inte det? Idag är det ju "majla Lincon-dagen." Det vet ju varenda kotte.

tobias

#4
Då var det bekräftat att det blir ett Krigsspelsrum på LinCon 2006!
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

BigPapaBear

#5
Citat från: "tobias"Då var det bekräftat att det blir ett Krigsspelsrum på LinCon 2006!

Då det är ett tematiskt konvent undrar man ju direkt om krigsspelsrummet tillhör de goda eller de onda?  :?
En mycket bitter liten man.

A F

#6
Citat från: "BigPapaBear"Då det är ett tematiskt konvent undrar man ju direkt om krigsspelsrummet tillhör de goda eller de onda?  :?

Jag är alltid ond (Chaotic Evil).  :evil:

BigPapaBear

#7
Citat från: "Anders Fager"Jag är alltid ond (Chaotic Evil).  :evil:

Själv tänkte jag se om kategorin "småmysig" finns att välja på.  :)
En mycket bitter liten man.

Scipio

#8
Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Anders Fager"Jag är alltid ond (Chaotic Evil).  :evil:

Själv tänkte jag se om kategorin "småmysig" finns att välja på.  :)
Fast frågan är: småmysigt Evil eller småmysigt Good...?
"Randomization is too important to be left to chance"

A F

#9
Citat från: "Scipio"Fast frågan är: småmysigt Evil eller småmysigt Good...?

Kan du utveckla detta med två exempel ur verkliga livet?

Scipio

#10
Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Scipio"Fast frågan är: småmysigt Evil eller småmysigt Good...?

Kan du utveckla detta med två exempel ur verkliga livet?
Visst:

Småmysigt Good - Astrid Lindgren

Småmysigt Evil - Lennie Norman

Chaoticly Confused - Där hamnar man nog själv...    :D
"Randomization is too important to be left to chance"

A F

#11
Citat från: "Scipio"Astrid Lindgren

HON ÄR OND!!!!

Scipio

#12
Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Scipio"Astrid Lindgren

HON ÄR OND!!!!
Jaha det tycker du, fick du nån vildvittra-"scare" eller nåt när du var liten...?    :D
"Randomization is too important to be left to chance"

A F

#13
Citat från: "Scipio"fick du nån vildvittra-"scare" eller nåt när du var liten...?    :D

Faktiskt inte. Jag tycker bara hon var creepy.

(Sen är ju någon som kan göra en populär figur av en flygande, fet & egoistisk mytoman som dessutom låter som Börje Ahlstedt när han pratar, ett geni.)

Scipio

#14
Citat från: "Anders Fager"(Sen är ju någon som kan göra en populär figur av en flygande, fet & egoistisk mytoman som dessutom låter som Börje Ahlstedt när han pratar, ett geni.)
Det är förvisso sant, bara den bedriften borde ha räckt till nobelpriset...   :D
"Randomization is too important to be left to chance"