Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Fantasy-forum uppe!

Startat av tobias, 1 december 2004 kl. 11:52:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Holmgren

Citat från: "Anders Fager"Det roliga med hela den här diskussionen är nämeligen just din stävan efter ordning. :up:

Ordnung muss för helvete sein! som någon uttryckte det någon gång.  :lol:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

A F

Och vi har ett nytt problem. Hur gör vi med "alternate history" som Gear Krieg och Crimson Skies? :D

silversixx

Citat från: "Anders Fager"Och vi har ett nytt problem. Hur gör vi med "alternate history" som Gear Krieg och Crimson Skies? :D

Crimson Skies är inget blippspel Anders ;)
Vilket tar mig till frågan som jag tänkte ställa:
Hur vore det att ha en brädspelsektion? AH och många andra företag har ju faktiskt släppt kompetenta spel som precis missar blippspelsstatusen.

A F

Citat från: "silversixx"Crimson Skies är inget blippspel Anders ;)
Hur vore det att ha en brädspelsektion? AH och många andra företag har ju faktiskt släppt kompetenta spel som precis missar blippspelsstatusen.

Först fattade jag ingenting när jag läste det ovanstående. Sen sjönk mitt hjärta. Ni menar väll inte att man på något vis bara förväntas prata spel med pappbrickor här?  :shock:

silversixx

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "silversixx"Crimson Skies är inget blippspel Anders ;)

Först fattade jag ingenting när jag läste det ovanstående. Sen sjönk mitt hjärta. Ni menar väll inte att man på något vis bara förväntas prata spel med pappbrickor här?  :shock:

Det tror jag inte ;) Eastfront innehåller ju träklossar ;)

A F

Citat från: "silversixx"Det tror jag inte ;) Eastfront innehåller ju träklossar ;)

Tack gud för det... :?