Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

OCS: Baltic Storm (MMP/The Gamers)

Startat av BigPapaBear, 25 juli 2007 kl. 10:03:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Citat från John Kisner (CSW):

I'm am pleased to announce that I have finished Baltic Storm. The final scenario is finished, and the game's rules are now perfect.

Pxxx inom en överskådlig framtid med andra ord!  :up:  :up:  :up:
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

Ja, jag såg det igår. Men vad innebär det egentligen? Att man kan tänka sig ha spelet hösten 2010? Eller vaddå?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Ja, jag såg det igår. Men vad innebär det egentligen?

Absolut ingenting.

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Absolut ingenting.

Förstör nu inte mitt glädjerus!  :(

Andreas Lundin

CiteraFörstör nu inte mitt glädjerus

Du fick mej ju att beställa DAK2, så jag måste ju hämnas på något sätt!   :ultra:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Citat från: "Andreas Lundin"Ja, jag såg det igår. Men vad innebär det egentligen? Att man kan tänka sig ha spelet hösten 2010? Eller vaddå?
Jag hoppas ivarjefall att dom lyckas trycka klart Up Front 2000 innan dess. Den borde stå före i kön som jag ser det...   :P
"Randomization is too important to be left to chance"

A F

Citat från: "Scipio"Den borde stå före i kön som jag ser det...   :P

Ställ dig i kön av dom som tror att de har insikt eller beslutsrätt i hur MMP funkar...  :wink:

Scipio

Citat från: "Anders Fager"Ställ dig i kön av dom som tror att de har insikt eller beslutsrätt i hur MMP funkar...  :wink:
Knappast, jag tror inte ens MMP vet det... :wink:

A F

Citat från: "Scipio"Knappast, jag tror inte ens MMP vet det... :wink:

Du ska få höra en del på när vi möts FTF. På Griejderbaren...

Andreas Lundin

Börjar se fram emot grejderbaren. Är lite besviken att jag inte fick tillräckligt med tid att odla håret och rondören för att göra Grejder rättvisa... :cry:

Scipio

Citat från: "Anders Fager"Du ska få höra en del på när vi möts FTF. På Griejderbaren...
Nice, bäst att bunkra dricka då.

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Börjar se fram emot grejderbaren. Är lite besviken att jag inte fick tillräckligt med tid att odla håret och rondören för att göra Grejder rättvisa... :cry:

Man kommer jävligt långt i sin trovärdighet med en riktigt urtvättad flanellskjorta.  :up:

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Man kommer jävligt långt i sin trovärdighet med en riktigt urtvättad flanellskjorta.  :up:

Vad ska man dricka för att vara true Greider?  :?  :D

Vvornth

Röd vin om man vill accentuera klasskampen, absint om man vill ha fkus vid det konstnärliga.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

A F

Citat från: "Vvornth"Röd vin om man vill accentuera klasskampen

Men du får absolut inte ha nån djupare insikt i VAD för vin du dricker. Att veta att vinet är "rött" är ok, men börjar du yra om torrhet och Rioja så kan du lätt tas för någon överklasstyp.