Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

tärningstorn säljes

Startat av Mattias Rönnblom, 10 april 2009 kl. 11:12:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Mattias Rönnblom

Hej. Min far har byggt ett antal tärningstorn enligt mina ritningar. I sökandet efter det perfekta tornet har vi gjort tre varianter.

Tornen är gjorda i ek eller ask och alla ytor vilka tärningen studsar mot är klädda med dekorgummi, vilket gör dem mycket tysta.

Mer information finns här:
http://www.friendlyfire.se/asl/dicetower

Elias Nordling

Ohh, fina! Jag ska nog slå till på en. Det tärningstorn jag har bullrar och skrämmer bebisen, och tärningsfacket sitter för löst.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

BigPapaBear

Slår de bra? Jag är på jakt efter ett torn som kan snitta strax över fem på en D6.

:P
En mycket bitter liten man.

sfclinken

Fantastiskt snygga!
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

f98alda

Vill ha!

/Alexander
It would be a fine thing if war could be conducted as a game where no lives were lost. At the end of a battle combatants could meet [...] and drink and talk.
- David Gemmel, Legend

Doomfarer

Länken funkar inte för mig. :(

Vad skall du ha för tornen? Finns det några kvar?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Mattias Rönnblom

Citat från: "Doomfarer"Länken funkar inte för mig. :(

Vad skall du ha för tornen? Finns det några kvar?

Min webserver gick i ide ett tag, men nu är det vår igen.

Priset är 400-800 SEK, beroende på modell. Det finns torn kvar.

sfclinken

Jag är helt klart intresserad av ett i ask med svart liner. Men kommer du ha sådana på FF?
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Mattias Rönnblom

Ingen aning. :) Det som finns idag är det som finns på bild på Friendly Fires websidor, och sedan har jag ett till som jag skall putsa och olja. Det kanske uppstår några till i alm inom några månader. Sen får vi se.

Vvornth

Only in ASL. ;)
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Mattias Rönnblom

Inget får ju lämnas till slumpen... Ehm..

Andreas Lundin

CiteraOnly in ASL

Nja, jag  har nog hellre ett tärningsstorn när jag spelar Enemy at the Gates, än att en förflugen atombombstärning råkar hamna mitt i Stalingrad...   :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Doomfarer

Snygga men tyvärr lite väl dyrt för de stora. Med frakt blir det väl nästan 1000 kr. Suck...
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Mattias Rönnblom

Det finns en amerikan som heter Jack Daniels som gör väldigt billiga torn som är helt OK. Största nackdelen är att de inte är helt klädda med dekorgummi (vilket är svårt att eftermontera inne i tornet), så de väsnas en del.

tinG

Hoppas att det finns några kvar till FF'09!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte