Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 25 Gäster tittar på detta ämne.

spacemonkey

It never snows + tullmongo (211 kr).

Elias Nordling

Ett paket från GMT med tull, gissningsvis Psx Baltica. Isåfall har tullen tagit i rejält till kaffekassan...
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

cthulhu4prez

Washington's War. Ser riktigt trevligt ut, fin karta.

Elias Nordling

Reconquista i senaste S&T. Javiero Romero är konstruktören, hans spel är oftast intressanta och det verkar som han tänkt till här, ska bli intressant.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Southpaw

It Never Snows - med tull på 211 spänn.

thermopylai

Senaste beställningen från WoBG:

- Blitzkrieg Legend
Perfekt kampanj för OCS. Funkar nästan inte alls med andra spelsystem.
I många andra spel dubblar man den tyska styrkan vs de allierade för att möjliggöra historiska utfall, men här har man två ganska jämnstarka armeer, men med AR och mobilitetsfördelar för tysken.
Jag tror att det är både någorlunda realistiskt vad avser styrkeförhållanden och kul att spela.

- Eclipse
- Bomber Command
- 1914: Twilight in the East

Dom här tre spelen lutar jag mig tungt på rekommendationer från personer vars smak jag litar på, bl.a här på forumet, när jag köper. Har inte provat nåt av dem.
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Strv102r

Pax Baltica. Ca 15st 5,56/5 till MeS.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Andreas Lundin

Citera- Blitzkrieg Legend
Perfekt kampanj för OCS. Funkar nästan inte alls med andra spelsystem.
I många andra spel dubblar man den tyska styrkan vs de allierade för att möjliggöra historiska utfall, men här har man två ganska jämnstarka armeer, men med AR och mobilitetsfördelar för tysken.
Jag tror att det är både någorlunda realistiskt vad avser styrkeförhållanden och kul att spela.

- Eclipse
- Bomber Command
- 1914: Twilight in the East

Svårt att gå fel med dom liren. Mycket nöje! Jag rekommenderar också Eclipses expansion.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

cthulhu4prez

Combat Commander: Europe. Kära värld, hur ska detta sluta?

P-O Jönsson

Jocke, ser fram emot att vi startar igång 1914:TitE i lokalen igen.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Strv102r

Inte direkt ett köp, men paper wars med Operation Shingle, Anzio, trillade ner idag som tack för hjälpen med speltest.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

SebastianKalucza

It never Snows med 211 kr tull. Dom verkar i alla fall vara konsekventa i vad dom tar av oss.

SebastianKalucza

C&C: Napoleonics. Inte bara utan tull, men dessutom med hemkörning till dörren. Lyxigt.

Klas Malmström

ASL: Winter Offensice Bonus Pack 2013.
Klas Malmström
Linköping

jerry

"Island of fire" en tegelsten, av, CITAT : "bibliska proportioner" om man gillar "Red Barricades"

Utan tull (eller har det med AMAZON att göra , beställdes av en kille i USA via AMAZON paketet kom senast från tyskland) ?
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade