Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 23 Gäster tittar på detta ämne.

Tordan

Thunderbolt Apache Leader från World of Boardgames.
/Tord Hoppe

Delirium

Pax Porfiriana från Sierra Madre Games, inköpt av Alphaspel, de enda i Sverige som hade spelet. Maktkamp i tidiga 1900-talets Mexiko kan inte gå fel.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

SebastianKalucza

Begagnat men opunchat exemplar av Devil's Cauldron.

Nu behöver jag bara köpa ett nytt boende så jag kan sätta upp det tillsammans med Where Eagles Dare.....

Aquahog

Ardennes '44, Saints in Armor och SE Close Encounters damp ner i lådan (hos mitt postombud) förra veckan efter transport från den stora godisaffären i Västerbotten.

tinG

Citat från: "SebastianKalucza"Begagnat men opunchat exemplar av Devil's Cauldron.

Nu behöver jag bara köpa ett nytt boende så jag kan sätta upp det tillsammans med Where Eagles Dare.....

Trösta dig med att det finns gott om scenarion som är värda att spela.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Strv102r

It never snows. Ca ett mag 5,56/5 till statens behov.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Andreas Lundin

Är projen så pass dyr numera?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Strv102r

Jag tror det. Speciellt om du räknar med magget i sig. Fast jämfört med en 120/95 så är det väl inget...
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Andreas Lundin

Jag minns att när jag var kadett eller nåt sånt, så upptäckte vi i "prislistan" för ammunition att bland annat 6,5mm proj var "gratis". Den skulle skjutas upp. Så vi rekvirerade 6,5mm pipor till alla våra 4st ksp m/58 vi hade i plutonen. Sedan beställdes det proj må jag säga! Jädrar i min lilla låda vad vi drillade våra ksp-skyttar det året!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Strv102r

Samma sak med 10,5cm am till Strv på slutet av 90-talet... Eldfest är bara förnamnet. Och gula spränggranater var också gratis.

Janos

Från Björne via Tradera:

Battles no 3, A Week in Hell
Battles no 5, White October
Battles no 6, Into the Bastards
Spec Ops 2, Ukraine 44

Samt Strafexpedition från italienarna på ES. Ska bli kul att jämföra denna med Marne och Somme 1918!

Delirium

Space Empires från Unispel. Billig frakt, 40 spänn.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Andreas Lundin

Unispel rockar.

Elias Nordling

In Defeat Defiance från Lock N Load.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Kanger

It never snows är beställd.

Nu får man gå ut ock leta bord...