Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Scipio

Nya MMP P500 spel

Startat av Scipio, 8 oktober 2009 kl. 16:47:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

#15
Citat från: "Anders Fager"Vem är Kung Philip?

Alexanders farsa?
En mycket bitter liten man.

A F

#16
Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Anders Fager"Vem är Kung Philip?

Alexanders farsa?

Alexander i min sons klass? Hans pappa heter Martin.

Elias Nordling

#17
Kung Philip verkar dock i det här fallet ha varit en indianhövding på sent 1600-tal.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Vvornth

#18
Philip II av Spanien?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Elias Nordling

#19
CiteraPhilip II av Spanien?

Brukar sällan klassas som "indianhövding".
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

BigPapaBear

#20
Citat från: "Anders Fager"Alexander i min sons klass? Hans pappa heter Martin.

De ska åtgärda det i erratan.
En mycket bitter liten man.

pelle

#21
Jag kan nog tänka mig att köpa ASLSK-expansionen. ASLSK har spelats betydligt mer här än riktiga ASL senaste åren (vilket iofs inte säger så mycket) även om jag har en del ASL-boxar också (inklusive FKaC!).

Sedan måste jag överväga What Price Glory? såklart, men... jag vet inte. Tycker jag har tillräckligt många ospelade ww1-spel och Västfronten är roligast på lägre nivå.

Andreas Johansson

#22
Citat från: "Elias Nordling"
CiteraPhilip II av Spanien?

Brukar sällan klassas som "indianhövding".
Trots att ingen annan lär ha bossat över lika många indianer som han när det begav sig.

Fast han var allvarligt död vid tiden för King Philip's War, så det är nog inte han iaf.