Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Ebay klipp.

Startat av butch, 8 mars 2005 kl. 09:25:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

butch

rommel in the dessert: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 35288&rd=1

kan bli billig.
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940

totte30

Det finns även andra sätt att fynda spel än att köpa via Ebay.

Jag fick igår ett STORT paket med 6 st gamla AH klassiker ,som Jutland, Gettysburg 64, France 40 etc, som jag köpte via en kontakt på Consimworld.

Kollade igenom spelen igår, alla var kompletta och i ett fantastiskt skick med tanke på att vissa spel var över 40 år. Det enda som visade lite ålderstecken, var vissa kartonger, som jag raskt fixade med lite osynlig tejp :)

Det som gjorde det extra roligt var priset 10 $ styck, bortsett från Jutland som kostade 20$  :D
Spelar:  Clash of Giants II

butch

Absolut finns det andra och säkert mycket billigare sätt än Ebay att fynda på. Men ebay är ändå ett för många människor enkelt sätt att handla på.

All heder åt Consimworld marketplace, där har jag fått många kontakter också.  :up:

Fortsätt bara posta klipp ni gjort på ebay/consim/xxxx eller klipp som ni vill tipsa om.
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"

Scipio

Så fick jag äntligen Europa Universalis. Slutsumman vart 198 spänn inklusive frakt, men då delade vi frakten på tre också.

Det var ju inte lite plupps med i spelet. Man får också se sig för så att man inte råkar tappa regelböckerna på katten för det lär han ju inte överleva...   :shock:
"Randomization is too important to be left to chance"

Scipio

Tyckte att jag saknade lite spel som jag behövde så det fick bli jag gav vika för pressen och beställde precis "This Accursed Civil War", "Sweden Fights On" och "Ardennes '44" på Consimworld.

"Ardennes 44" spelade jag i vintras på 60-årsdagen av ardenneroffensiven så den vet jag är bra.
Om dom andra två har många talat gott så det är väl dags att prova på dom.

Delirium

Roger, du får ju åtminstone komma ner till Göteborg och kolla på spelet när det är uppsatt och i aktion.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

tinG

Citat från: "Delirium"Roger, du får ju åtminstone komma ner till Göteborg och kolla på spelet när det är uppsatt och i aktion.

Du kan ju hoppa in vårt GBII-parti också! T.ex. ta hand om ryska moskva flygskyddet! ;)

/Jonas
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Scipio

Citat från: "tinG"
Citat från: "Delirium"Roger, du får ju åtminstone komma ner till Göteborg och kolla på spelet när det är uppsatt och i aktion.

Du kan ju hoppa in vårt GBII-parti också! T.ex. ta hand om ryska moskva flygskyddet! ;)
Jasså! Var ryska flottan upptagen eller..?    :D

Scipio

Absolut, jag antar att ni kommer att hålla på ett tag så jag ska försöka få bli åskådare vid något av tillfällena för att få en känsla för spelsystemet.

tobias

Åter till ämnet vänner!
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

butch

Usch, bara på grund av att ingen lön betalats ut var jag tvungen att hålla inne svångremmen då jag lade bud på följande spel på ebay:

Here Come the Rebels - Avalon Hill (1993) MINT
Civilization - Original - Printed 1982 - Mint Condition

HCTR gick för 26$, mitt maxbud var 21$ ! Snacka om billigt.
CIV gick för 26$, mitt maxbud var 20$ ! Även där blev det billigt.

mib

Köpte GMTs Ardennes 44 för 26$ igår, det tråkiga är frakten på nästan lika mycket.  :(

Väntar förresten även på att Columbia Games skall skeppa Crusader Rex. Det är jag grymt sugen på att spela, efter att ha spelat ett gäng partier Hammer of the Scots. Någon annan som har förbeställt Crusader Rex?

För övrigt har Hammer of the Scots kommit i en ny upplaga efter att den förra sålt slut.

/Michael

tinG

Citat från: "mib"Någon annan som har förbeställt Crusader Rex?
Jupp, det ser jag fram mot! Ha dock inte spelat Hammer of the Scots ännu...
/Jonas
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

butch

Inte ebay men nästan. Lyckades av allt att dömma köpa åt mig ett exemplar av Avalon Hills: The longest day för £27. Får bara hoppas på att köpet går igenom  :shock: