Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

GothCon 2012

Startat av f98alda, 16 oktober 2011 kl. 20:11:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

f98alda

I vanlig GothConordning ska ju anmälningar in tidigt, så nu har jag anmält krigsspelsrummet för GothCon 2012.

/Alexander
It would be a fine thing if war could be conducted as a game where no lives were lost. At the end of a battle combatants could meet [...] and drink and talk.
- David Gemmel, Legend

Scipio

Kollade precis på GothCon-webben och det ser inte ut att arrangeras något krigsspelsrum i år efter vad jag kan hitta?
"Randomization is too important to be left to chance"

Scipio

Jo krigsspelsrummet finns med som rullande arrangemang i schema-bilden men det finns ingen punkt om det i arrangemangslistan.

f98alda

Märkligt hur svårt det kan vara... (speciellt när man skickar in samma text varje år...)

/Alexander
It would be a fine thing if war could be conducted as a game where no lives were lost. At the end of a battle combatants could meet [...] and drink and talk.
- David Gemmel, Legend

Scipio

Citat från: "f98alda"Märkligt hur svårt det kan vara... (speciellt när man skickar in samma text varje år...)
Vi vart bort-censurerade på LinCon-webben också, jag börjar ana en landsomfattande konspiration mot krigsspels-sverige.  :o

virre

Det står ju med ordentligt i katalogen iaf , som jag antar alla får, eller är det bara folk som är/varit kontaktpersoner för sverok föreningar?

Scipio

Citat från: "virre"Det står ju med ordentligt i katalogen iaf , som jag antar alla får, eller är det bara folk som är/varit kontaktpersoner för sverok föreningar?
Alla får nog inte den, bara dom deltog på förra årets konvent skulle jag tro.

virre

Citat från: "Scipio"
Citat från: "virre"Det står ju med ordentligt i katalogen iaf , som jag antar alla får, eller är det bara folk som är/varit kontaktpersoner för sverok föreningar?
Alla får nog inte den, bara dom deltog på förra årets konvent skulle jag tro.

Men jag var inte där förra året

Scipio

Då har jag ingen aning.

Hursomhelst så vore det väl bra om dom fixade sitt misstag då många om inte de flesta krigsspelare inte brukar få utskicket hem till sig.

tobias

Jag har petat lite på ansvariga.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Tommy Röhs

Något planerat spel på Gothcon?
Funderar på att åka ned.

Scipio

Jag kommer vara där torsdag-söndag och jag har en diger vill-spela-lista.

f98alda

Citat från: "Scipio"Jag kommer vara där torsdag-söndag och jag har en diger vill-spela-lista.

Hoppas att den inkluderar att bli krossad i vietnam?

/Alexander
- David Gemmel, Legend

Scipio

Citat från: "f98alda"
Citat från: "Scipio"Jag kommer vara där torsdag-söndag och jag har en diger vill-spela-lista.

/Alexander
Det har aldrig någonsin ingått i planeringen.

Granlid

Citat från: "Scipio"
Citat från: "f98alda"

/Alexander
Det har aldrig någonsin ingått i planeringen.

Plan for the worst, hope for the best.  :insecure:
Friendly fire isn't.