Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Doomfarer

ASL Yanks säljes (opunchat)

Startat av Doomfarer, 28 oktober 2012 kl. 12:41:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Doomfarer

Har ett Yanks som bara står i hyllan och dammar då jag aldrig orkat puncha det. Plasten är dock avtagen.

Enligt ebay.com ligger snittpriset på runt $150 numera. Kör den gamla klassika x10 så vill alltså ha 1500 kr för det. Går också bra att komma med bud så skall vi se om vi inte kan komma överens.

Bor i Lund om någon vill plocka upp det där.

Ett litet aber: Det saknas en 5(2)-3-6 och gjorde så när jag öppnade lådan. Då det finns 25 till tror jag dock inte det skall vara ett problem.

Ta chansen att få tag i ett Yanks innan Rising Sun släpps och priserna på Yanks ökar ännu mer. :)
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Doomfarer

#1
Sålt!
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on