Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

LinCon 2013

Startat av Rydfalk, 5 december 2012 kl. 14:43:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 Gäster tittar på detta ämne.

Rydfalk

Anmält vår fortsatta existens till LinCons ledning.

/Mikael & co
"Hoppas det regnar i sommar!"

Andreas Lundin

Finemang! Vi syns där.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Southpaw

:up:

Delirium

Familjeexpansion planerad till 2 april, kan bli tajt med Lincon i år men man ska aldrig säga aldrig...
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

jonjac

Citat från: "Delirium"Familjeexpansion planerad till 2 april, kan bli tajt med Lincon i år men man ska aldrig säga aldrig...

Ouch! Men grattis!

Hade sett fram emot multiplayer deluxe...

Delirium

Vi får se vad vi kan åstadkomma! Lincon är årets höjdpunkt och vill ogärna missa det. Får skylla mig själv för att ha planerat dåligt.

Scipio

LinCon är ett måste, enda konventet där det faktiskt går att hinna med och spela ett ordentligt monster på också.
"Randomization is too important to be left to chance"

jonjac

Har för första gången bokat hotellrum för Lincon. Jag tror inte jag kommer ångra mig.

Sovsalen förra året var ju katastrof. Efter att ha dumpat alla grejer och gått och spelat första kvällen så när vi kom tillbaka på natten så var tydligen inte den sporthallen (den inre utan ytterfönster) för Lincon så de hade släpat ut alla våra grejer ut i de andra större hallarna där belysningen står på hela nätterna. Så där gick man tidig morgon bland snarkande deltagare och letade alla sina prylar som var utspridda i lokalen...

Delirium

Om inte Lincon tar och skärper sig ordentligt vad gäller sovmöjligheter kommer de att tappa ännu mer besökare än de redan gjort.

Rydfalk

Citat från: "Delirium"Om inte Lincon tar och skärper sig ordentligt vad gäller sovmöjligheter kommer de att tappa ännu mer besökare än de redan gjort.
Nog ett av de första klagomålen på sovsalarna som jag hört. Stora tappet 2012 var och förblir magicturneringen som försvann.

Å andra sidan klagade ingen på luften i lokalerna...  :wink:

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Klas Malmström

Dom flesta klagomålen jag hörde kom från Arnhem - någonting om att 30:e kåren drog fötterna efter sig.  :lol:
Klas Malmström
Linköping

rensarn

30:e AC såg jag knappt röken av där jag satt och häckade utanför Nijmegen.
Rensarn

Tommy Röhs

Citat från: "Klas Malmström"Dom flesta klagomålen jag hörde kom från Arnhem - någonting om att 30:e kåren drog fötterna efter sig.  :lol:

prova DG's "Highway to the Reich 2" istället.

Har fått för mig att det är mera spelbart.
iofs ett relativt påstående då detta spelsystem har andra problem.

Scipio

Citat från: "rensarn"30:e AC såg jag knappt röken av där jag satt och häckade utanför Nijmegen.
Inte jag heller, 30:e var nog bara en myt.

Citat från: "Tommy Röhs"prova DG's "Highway to the Reich 2" istället.

Har fått för mig att det är mera spelbart.
Det här är nog ännu mer spelbart än HttR2 isf.  :P
"Randomization is too important to be left to chance"

pelle

Target Arnhem är kul! Speciellt bra att plocka fram när man ska spela med n00bs.