Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Blippspel Galore 2013

Startat av Delirium, 23 december 2012 kl. 15:28:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Elias Nordling

Men jag har inte med mig ett eget exemplar, kappsäcken till stor del fylld med spel som ska levereras till kunder. Och så Somme 1918, Reconquista, A Victory Complete och lite småspel.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

ErikLj

Bloody April 1917 och jag nu på tåget mot Göteborg.

Delirium

Ett snöigt och råkallt Göteborg hälsar välkommen. Om det blir problem för någon kan ni ringa min mobil 0736-733097 så löser vi det.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Vvornth

Fick tyvärr reda på detta väldigt sent men iochmed att jag har gångavstånd från Vasastan så tittar jag sannolikt förbi på Lördagen om jag inte är helt trasig efter kvällens 30-årsfest.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Engelbrekt

Åker i eftermiddag, ses ikväll.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Rikard W. Andersson

Vi ses ikväll. Ska bli kul!

Scipio

Kampfgruppe Skövde rycker för närvarande fram genom snön i riktning mot Göteborg.
"Randomization is too important to be left to chance"

silversixx

Citat från: "Scipio"Kampfgruppe Skövde rycker för närvarande fram genom snön i riktning mot Göteborg.
Här har vi ingen snö. Solen lyser alltid på västkustens riviera...

Elias Nordling

Kliver strax på tåget, ses ikväll!

Andreas Lundin

Jag har fortfarande feber och blir därmed kvar här nere. Blir jag bättre farmåt kvällen kan det hända att jag åker imorgon...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

silversixx

Citat från: "Andreas Lundin"Jag har fortfarande feber och blir därmed kvar här nere. Blir jag bättre farmåt kvällen kan det hända att jag åker imorgon...
Tragedi! Hoppas vi syns imorgon :)

ErikLj

Kort rapport från fredagen.
OaO sattes upp
Normandie såg en landstigning
Richthofen blev nästan nedskjuten och valde sen att lämna himlen till RFC
plus en del annat

Bra lokal, god stekt ost, dåligt ölsortiment på systemet.

Fortsättning följder!

Elias Nordling

Själv har jag varit otrogen med en annan hobby och tittat på en större turturduva i de östra delarna av staden. Lyckades tyvärr finta bort mig i kollektivtrafiken på väg därifrån men nu rullar jag in mot stan.

zilver

Den där förstameningen kunde man nästan feltolka, Elias.

Kul att ni har kul i alla fall. Är Normandie Battle for Normandy eller något annat?

melcer

Det är Battle for Normandy. Det spelas även Somme 1918 och Conflict of Heroes. Ett gäng är lite hädiska och nobbar hexagonerna för Age of Renaissance. I OaO har tyska armén nått mer än halvvägs till Paris. Kommer franska reserver hinna komma i vägen eller kan BEF slå till i flanken? Spänningen stiger... Kul och blodigt spel!