Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire 2014 - 29, 30 och 31 augusti

Startat av Rydfalk, 28 januari 2014 kl. 09:28:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Folket

Tycker att det var ett trevligt tvåmanna spel.

thermopylai

Tycker TME 2 ed. är ett högintressant alternativ för FF även om det inte fungerar för multiplayer. Så ta gärna med det, Elias  :)
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Hannes

Känner att det är dags att tillkännage sin avsikt att medverka. Jag, Alexander G (pastorn här på forumet) och en ung herre vid namn Didrik dyker upp och har inga direkta planer. Förstår att det är sent nu och många av er har redan spikat helgen - i allra värsta fall så sitter vi i ett hörn för oss själva och spelar kortspel eller nåt, så är det ändå inte bortslösad tid  :).

Folket

Vet fler som inte skrivit så mycket på forumet så jag tror det finns ett gäng som inte har låst upp sig.

Delirium

Ja, och vi vet fortfarande inte om det blir något It Never Snows. Om det faller bort är vi ju en handfull gubbar som behöver någon att hålla i handen.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Delirium

Citat från: thermopylai skrivet 25 augusti 2014 kl. 15:23:58
Tycker TME 2 ed. är ett högintressant alternativ för FF även om det inte fungerar för multiplayer. Så ta gärna med det, Elias  :)

Kanske var lite för kategorisk i mitt uttalande. :)
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Rydfalk

Citat från: Delirium skrivet 25 augusti 2014 kl. 16:27:36
Ja, och vi vet fortfarande inte om det blir något It Never Snows. Om det faller bort är vi ju en handfull gubbar som behöver någon att hålla i handen.
Låt oss ställa frågan? Vad är intresset för SCS:It Never Snows?
Jag kan vara med på ett hörn - finns lite tyskar och 101:a som man kan pilla med mellan chilin och Frasiga fransoser.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Wes

Jag skulle gärna prova INS om tid finns.

Granlid

Jag är, som Dilerium tidigare skrivt, med på INS.
Övriga nämna spel som väcker mitt intresse är Red Winter, Angola och Pax.

Sedan hoppas jag på ett riktigt stort sjöslag framåt natten.

Friendly fire isn't.

Rydfalk

Tobias, vår kioskslav, är också intresserad av INS.
"Hoppas det regnar i sommar!"

pelle

Jag har inget inplanerat, men tänkte ta med ett par spel på temat "det här hände i dag för 100 år sedan". Det verkar vara mest Tannenberg och Galicia som hände de datumen. På västfronten var britterna upptagna med att springa bort från Mons och fransmännen brukar ingen göra spel om.

andqui

Citat från: Granlid skrivet 26 augusti 2014 kl. 11:52:37Sedan hoppas jag på ett riktigt stort sjöslag framåt natten.

Jag hoppas att du med detta menar inmundigandet av stora mängder alkoholhaltiga drycker?

Är nämligen något osäker på om jag ska ta med Sails of Glory. Finns det fortfarande intresse för att delta i detta? För då försöker jag klämma in det i bilen.
Anders

Engelbrekt

Kommer det att finnas extra plexi och möjlighet att låna?
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Andreas Lundin

Finns någon av de goa sofforna kvar i krigsspelsrummet (motsatsen till ASL-rum) och kan man boka en av dom för slaggning? Då slipper jag ta med madrass på tåget nämligen.  :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East