Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Blippspel Galore 2016

Startat av Delirium, 5 oktober 2015 kl. 20:04:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Mats Eden

Pierre

Citat från: Delirium skrivet  6 januari 2016 kl. 12:41:49
Kan passa på att nämna att det inte blir gemensam lagad middag på lördagen i år. Vad gäller just matfrågan tänkte jag styra upp det lite.

Fredag tänkte jag vi kan ta upp anmälningar för att boka bord på Gyllene Prag (den panerade ostens förlovade land). Föreslagen mattid 19.00.

Lördag tänkte jag vi kunde ha gemensam pizzabeställning på kvällen från Slottsskogens pizzeria med några anförtrodda budbärare som går iväg och hämtar. Tid här 18.00?

/Björn
Låter som en alldeles utmärkt idé.

Andreas Lundin

Hotell bokat och hela familjen åker upp.  :ultra:

Nu kan gudarna värma upp snökanonbesvärjelserna.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

Hur var det nu? Skulle vi lira BoP (WWI-strategi) N '44 (WWII-operation), eller hur sade vi?

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Delirium

Normandie '44 var och är sagt, David har ju till och med blåst upp kartan!  :up:
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Andreas Lundin

Ja, visst 17. Då kör vi på det. Ingen är gladare än jag. Slipper jag läsa regelbok.  :up:

Delirium

Men därmed inte sagt att vi inte hinner med lite mer under helgen, men det blir väl huvudattraktionen. När anländer folk? Själv kan jag vara på plats vid 16.
Imperial Elegy
Space Empires

Andreas Lundin

Åker från Malmö vid fjortontiden kanske. Framme vid hotellet sjutton. Kan kanske vara vid zombiebion vid tidigast arton, kanske först till middan.

Via Tapatalk

Folket

Jag har inte köpt min tågbiljett än men kommer väl in runt 16-17. När kommer det att vara öppet om man kommer tidigare?

Mats Eden

Kl 16-17 räknar jag med att komma.

Elias, Jon och Robert - fortfarande på för The Greatest Day? Någon mer intresserad?

folow

Jag vet inte riktigt vad jag ska spela. Finns det plats kvar på något större så är jag gärna med. Hur blev det med Balance of Powers?
Mon centre céde, ma droite recule, situation excellente, j'attaque.

Elias Nordling

Jag är på. Kommer vid 19.30-snåret.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Maglica

Robert Maglica

Andreas Lundin

Lite kul med närmast ett Normandietema.

Delirium

Citat från: Folket skrivet 13 januari 2016 kl. 16:24:09Jag har inte köpt min tågbiljett än men kommer väl in runt 16-17. När kommer det att vara öppet om man kommer tidigare?

Mycket relevant fråga, just nu vet jag inte exakt, själv kommer jag vid 16 men det beror som vanligt på hur det funkar för Patrick (som har lite svårare med tiden den här gången) och kanske vår kompanjon Philippe. Räkna med 16 så blir tidigare en glad överraskning. Återkommer i frågan.

Imperial Elegy
Space Empires