Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

LinCon 2017 - 24 maj – 28 maj

Startat av Rydfalk, 3 februari 2017 kl. 12:25:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rydfalk

Citat från: Delirium skrivet 19 maj 2017 kl. 21:42:42
Nu är det verkligen inte långt kvar. Om jag ska fortsätta gnälla lite så har det varit en tuff vecka. Sex elever fuskade på ett och samma prov, nytt personligt rekord, 1 på 3.

Mycket kartongblod ska flyta!  :ultra:
Samtliga nationella prov i matematik såldes visst i Malmö eller så. Alla våra prov från Skolverket fick alltså gå i tuggen och reservproven plockades fram ur sitt kassaskåp och kopierades upp i 1000 ex eller så.

Hexsaxen ska fram!  :ultra:

"Hoppas det regnar i sommar!"

Delirium

Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Rydfalk

rensarn

Tjaba!

Kommer onsdag eftermiddag
och stannar till helgen. Väl mött
på er alla - syns i krigsspelsrummet.
Rensarn

Delirium

Jag brukar säga att ett år går så fort, men nu är det faktiskt mer än ett år.  :P
Imperial Elegy
Space Empires

wingnut

Jag bor i Lkpg och kan enkelt ta med T&T, USE och East/EuroFront. Säg till om det behövs eller skriv en rad på tavlan.
wingnut

Klas Malmström

Är det 19.00 på Johannes Kök som gäller på onsdag?
Klas Malmström
Linköping

Hannes

wingnut: Samtliga är intressanta! Ta gärna med dem, så hittar jag lite annat att packa ner :).

Delirium

Citat från: Klas Malmström skrivet 22 maj 2017 kl. 21:55:52Är det 19.00 på Johannes Kök som gäller på onsdag?

Vårt skift börjar 19.15, så vi säger den tiden för den som vill komma direkt dit. Jag har räknat med

Klas
Roger
Magnus
Rydfalk sr
Mig själv
Mikael R (en annan)
Ulf
Roland

som har anmält sig till mig direkt eller i tråden. Om någon mer vill haka på blir det i mån av plats för restaurangens del, har ingen aning om hur det ser ut en onsdag så här men kanske inte omöjligt att lösa?
Imperial Elegy
Space Empires

Klas Malmström

19.15 it is.

Eventuellt sätter jag mig på någon pub och tar en för-öl. Kanske Horse and Hound runt hörnet.
Klas Malmström
Linköping

Delirium

Låter trevligt, vi hoppas trycka av de inledande skotten/rundorna i Austerlitz innan vi ansluter.

Förresten, jag räknar lite kallt med att vi kan använda ditt ex av Silver Bayonet om tid finnes för att testa under veckan?
Imperial Elegy
Space Empires

Rydfalk

Citat från: Klas Malmström skrivet 23 maj 2017 kl. 11:06:36
19.15 it is.

Eventuellt sätter jag mig på någon pub och tar en för-öl. Kanske Horse and Hound runt hörnet.
Har inte varit på Backen ännu - tvärs över gatan från H&H.
Misstänker dock att jag är seriöst bilburen   :(

Klas Malmström

Citat från: Delirium skrivet 23 maj 2017 kl. 11:30:55
Förresten, jag räknar lite kallt med att vi kan använda ditt ex av Silver Bayonet om tid finnes för att testa under veckan?
Det löser vi. Tror att Maglica även var intresserad att testa. Roger också?
Klas Malmström
Linköping

Scipio

Citat från: Klas Malmström skrivet 23 maj 2017 kl. 11:06:36
19.15 it is.

Oh, jag som gillar att för-öva öl...tror dock det krockar med Austerlitz-planeringen.
"Randomization is too important to be left to chance"

Scipio

Citat från: Klas Malmström skrivet 23 maj 2017 kl. 12:35:15Det löser vi. Tror att Maglica även var intresserad att testa. Roger också?
Definitivt, SB är högt uppe på min vill-testa-lista
"Randomization is too important to be left to chance"