Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

GMT Games Euro-Friendly P500 Shipping Option: Holland '44 och Arquebus

Startat av paco, 19 oktober 2017 kl. 23:33:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

Fick mitt Unconditional Surrender! tillsammans med mounted maps igår.

Set up på söndag!

Kampanjen så klart. Inget daltande med scenarier och skit. :P
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Pratgranat

Fick mitt Holland. Men fan vad sneda markörerna var.  :evil: Typiskt posten, de har skakat paketet så mycket att trycket glidit snett.

Någon annan än jag som fått snedtryckta markörer?

Scipio

Citat från: Pratgranat skrivet 26 oktober 2017 kl. 10:54:45
Någon annan än jag som fått snedtryckta markörer?
Mina brickor såg bra ut.
Redan punchade och klippta!
"Randomization is too important to be left to chance"

Pratgranat

Haha! Okej.

Jag har världens otur med sneda markörer. Fick byta även på Enemy Coast Ahead Doolittle.

Andreas Lundin

Ja, jäkla otur. Just snedtryckta countersheets har jag aldrig råkat ut för gällande GMT.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Fredrik H

Jag kan inte minnas att jag fått feltryckta brickor från GMT men Holland 44 bjöd på några som var mindre optimala. Inte tillräckligt för att klaga och be om nya men samtidigt inte tillräckligt bra för att jag ska vara helt nöjd.

aegneus

Fick precis Holland 44. Men jag kan inte hitta att GMT tagit betalt! När ungefär blev ni andra som köpte spelet charged ?

Pierre

Citat från: aegneus skrivet 27 oktober 2017 kl. 15:40:45
Fick precis Holland 44. Men jag kan inte hitta att GMT tagit betalt! När ungefär blev ni andra som köpte spelet charged ?
Det brukar man bli någon vecka eller så innan de börjar skeppa.
Det kan med andra ord ha gått ett tag och du kanske således tror att du fått ett spel(?)

Micke G

aegneus

Citat från: Pierre skrivet 27 oktober 2017 kl. 19:15:33
Citat från: aegneus skrivet 27 oktober 2017 kl. 15:40:45
Det brukar man bli någon vecka eller så innan de börjar skeppa.
Det kan med andra ord ha gått ett tag och du kanske således tror att du fått ett spel(?)

Jag har definitivt fått ett spel. :) Men jag vill ju att GMT skall få pengar också!

Delirium

Leverans genomförd även här utan anmärkningar på blippar eller annat.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

magnus lindström

Citat från: paco skrivet 23 oktober 2017 kl. 19:34:12
Nuts! Kom hem och hittar en Postnord avi, raskar en promenad till mitt postombud, lyfter ut ett paket från Second Chance Games och när jag kommer hem och öppnar det ligger Holland '44 och Arquebus däri!

Nu ska det rusas över broar med schweiziska Reisläufer!

Jag fick också postförskott på 600kr. Detta verkar ju inte stämma. Ska inte detta vara Eurofriendly?

Andreas Lundin

CiteraJag fick också postförskott på 600kr. Detta verkar ju inte stämma. Ska inte detta vara Eurofriendly?

Skumt! Har du kryssat i fel ruta vid P500-beställningen och fått airmail från Staterna? Fast 600? Då skulle du väl fått en specifikation från postmord vad som ingår de 600?

Moms, tullavgift, mm.