Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

The Great War in Europe (GMT)

Startat av BigPapaBear, 24 juni 2006 kl. 00:46:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

HA!!! Nu fick jag äta upp mitt eget skägg. Ted gjorde precis ett inlägg på CSW:

Okay, I have some bad news and some good news-but I think the good news outweighs the bad. The bad news: there will probably be a slight delay in shipping. The good news, the reason is that GMT is including an additional half-sheet of counters with the counter corrections along with new spiffier illustrated versions of many of the event chits.

[Längtar, längtar, längtar]  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:
En mycket bitter liten man.

Scipio

Citat från: "BigPapaBear"HA!!! Nu fick jag äta upp mitt eget skägg. Ted gjorde precis ett inlägg på CSW:

Okay, I have some bad news and some good news-but I think the good news outweighs the bad. The bad news: there will probably be a slight delay in shipping. The good news, the reason is that GMT is including an additional half-sheet of counters with the counter corrections along with new spiffier illustrated versions of many of the event chits.
GMT är ta mej tusan mina hjältar!
Tänk om alla företag i branschen var så coola...
"Randomization is too important to be left to chance"

Andreas Lundin

Suvve! :up:  :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

pelle

Wow! Låter klart värt att vänta på.  :up:

BigPapaBear

I väntan på godiset slängde jag och en kamrat upp gamla utgåvan av spelet igår kväll nere i lokalen! Vi hade tänkt köra färdigt Fire in the Sky, men GWiE är ju såååå mycket ballare.  :up:

Det verkar bättre än jag vågat föreställa mig!

pelle

Kul att höra! Kom ni längre än till att sätta upp? Har ni båda gamla spelen?

BigPapaBear

Citat från: "pelle"Kul att höra! Kom ni längre än till att sätta upp? Har ni båda gamla spelen?

Vi hann läsa igenom reglerna och ställa upp (det var ett mycket spontant och på alla sätt oplanerat infall), inget mer tyvärr. Ja, vi kör både GWiE och GWiNE.

Avsparken blir lite uppskjuten pga utlandssemester för min motståndare.  :(

Andreas Lundin

Nu har man fått det levererat!  :up:  Tar med till FF om nån vill kolla in det.

250 spänn+ i tullavgifter!  :down:

Well...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Verkar som om hela världen fått sitt utom lilla jag...  :cry:

Andreas Lundin

Ja, men då har du ju sluppit tullavgiften (än så länge). Om nu det är en tröst...???

pelle

Usch för tullen.

Kul att du tar med det till FF! Jag tror tyvärr att jag beställde mitt med båtfrakt, så jag lär inte få se det på ett tag annars.

Andreas Lundin

Båtfrakt används väl inte längre av något fraktbolag?

Andreas Lundin

Upptäckte just att de har stora tärningar till detta spel. Skithäftiga (grå och blå) faktiskt!

pelle

Jag kan ha  betalat för båtfrakt i alla fall eftersom jag förhandsbeställde det här för över ett år sedan. Vet inte vad som händer i så fall om de lade till några $ på priset kanske om det nu flygs hit?

Andreas Lundin

Nåt sånt. Det finns (vad jag vet) bara en typ av frakt numera om man inte vill ha svindyr expressfart.