Tänkte dyka upp i år igen. Några spel jag gärna spelar, vilka jag inbillar mig går att klara av på en dag, är:
- Austerlitz 1805 : Rising Eagles
(Kan även tänka mig andra spel i Eagles of France serien)
- Red Winter
- A Victory Lost
- No Retreat : Russian Front
Hör av er om ni är intresserade.
- Austerlitz 1805 : Rising Eagles
(Kan även tänka mig andra spel i Eagles of France serien)
- Red Winter
- A Victory Lost
- No Retreat : Russian Front
Hör av er om ni är intresserade.
