Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Skatteverket kommer med namnförslag...

Startat av Vidar, 13 augusti 2008 kl. 22:36:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Vidar

http://www.skatteverket.se/nyheterpress ... 24653.html

Läs avsnittet en bit ner i pressmeddelandet om namn "som förekommer i naturen"

Scipio

Nämen jag ska genast byta namn till "Inge Nypon Västfronten"
"Randomization is too important to be left to chance"

Magnus2

Avslag på Överste Pilsnerflaska... :evil:

EvilSpook

Citat från: "Vidar"Läs avsnittet en bit ner i pressmeddelandet om namn "som förekommer i naturen"
Det mesta i naturen är äckligt... t.ex älgbajs, grodyngelslem och orienterare. :down:

//EvilSpook

Erik Axel

Senast jag var ute i naturen så sprang jag inte på någon östfront, men jag har förstått att de är ganska vanliga öster om Polen.

magnus lindström

uppenbarligen inte är lämpligt som förnamn (efternamn, pojknamn till flickor och vice versa)

Synd för fotbolsspelaren Kennedy Bachoososliguo

Annars tycker jag det är kanon att förbjuda idiotnamn på barn. Det krävs inget "körkort" för att få skaffa barn. Det är allas rätt att ha barn. Det är i princip svårare att få ha ett djur än en människa och då ska inte man även tillåtas att äventyra denna persons framtid med tramsnamn.

EvilSpook

Citat från: "Magnus Lindström"... och då ska inte man även tillåtas att äventyra denna persons framtid med tramsnamn.
Min yngsta dotter heter Hjortrongull ... tror du det är skadligt?  :shock:

//EvilSpook

Strv102r

Citat från: "EvilSpook"
Citat från: "Magnus Lindström"... och då ska inte man även tillåtas att äventyra denna persons framtid med tramsnamn.
Min yngsta dotter heter Hjortrongull ... tror du det är skadligt?  :shock:

//EvilSpook

Hon har säkert något bra andra- eller tredjenamn som inte är lika jättegulligt och kanske funkar aningen bättre i moppe- och folkölssammanhang.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

EvilSpook

Citat från: "Strv102r"Hon har säkert något bra andra- eller tredjenamn som inte är lika jättegulligt och kanske funkar aningen bättre i moppe- och folkölssammanhang.
Jodå - både första, andra och tredje namn om man ska vara helt ärlig. Men de kommer nog vara så lagom jobbiga när hon är 13. :lol:

//EvilSpook

Holmgren

Citat från: "Strv102r"Hon har säkert något bra andra- eller tredjenamn som inte är lika jättegulligt och kanske funkar aningen bättre i moppe- och folkölssammanhang.
Zündapp Heineken?  :insecure:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

EvilSpook

Citat från: "Holmgren"Zündapp Heineken?  :insecure:
Gais-Åke Feskeböksa! :up:

//EvilSpook