Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Modellbyggarmickel

Startat av A F, 9 december 2009 kl. 19:11:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Citat från: "Mode"Men inte lika prisvärt - MicroSol kostar som en shot på krogen för i stort sett samma mängd och innehåll - så varför köpa något man kanske redan har hemma?

Kan man dricka MicroSol?  :?
En mycket bitter liten man.

Mode

Citat från: "Elias Nordling"Härligt! Har de skattemärke också?
Knappast, i likhet med exempelvis vår armé kör de såväl oskattat som oförsäkrat! Civila bilar tenderar att frivilligt flytta på sig (förutom en del Darwinkandidater som envisades med att försöka bryta fordonkolonnerna, men lite svinn får man antagligen räkna med ...) när man kommer dundrandes med något stort, tungt och kamoflagemålat i stadstrafiken - det märktes tydligt under min GU!
 :ultra:
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

Mode

Citat från: "BigPapaBear"Kan man dricka MicroSol?  :?
Tja, i princip så, även om jag inte skulle rekommendera det - en del sägs ju dricka T-röd och huvudingredienserna är samma. Beror på mängden och vad övrigt man groggar på ...
Kan dock inte svära på att det gäller längre, de kan ha ändrat sammansättningen sedan den gången för länge sedan när jag körde det genom gaskromatograf för att se vad det var i det. Förutom etanol vill jag minnas att det var lite propanol och något mer som jag inte minns, det är mer än 25 år sedan jag gjorde analysen.
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

EvilSpook

Citat från: "Mode"Tja, i princip så... [etc.]
:lol:
(Bästa svaret nånsin)!!!

//EvilSpook

Snowfox

>T-röd eller vodka, beroende på vad man har hemma

Tja där fick du med både de utslagna på bänken i centrum och folk med löneinkomst.  :lol:

Det är ett intressant McGyvern perspektiv på förslagen här.  :up:
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

BigPapaBear

Citat från: "Mode"Tja, i princip så

Det räcker för mig.  :D
En mycket bitter liten man.