Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Sisten till Göteborg...

Startat av A F, 12 april 2006 kl. 10:55:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 18 Gäster tittar på detta ämne.

A F

...är en gammal gurka och måste putsa Tobias skor.

:up:

Scipio

Det var motiverande. För att inte riskera det så kommer jag dyka upp i morgon klockan 18:00.   8)
"Randomization is too important to be left to chance"

A F

Citat från: "Scipio"Det var motiverande. För att inte riskera det så kommer jag dyka upp i morgon klockan 18:00.   8)

Kommer före dig... (sa pojken)

Scipio

Citat från: "Anders Fager"Kommer före dig... (sa pojken)
Mäh!

A F

Citat från: "Scipio"
Citat från: "Anders Fager"Kommer före dig... (sa pojken)
Mäh!

"Mäh?"

(Ska vi se hur vulgära vi kan vara innan Tobias stoppar oss? Med tanke på att han med all säkerhet sitter begravd i buttar & salslistor och har en glad piasava-bimbo på varje knä så kan det ta några timmar.)

Holmgren

Citat från: "Anders Fager"Ska vi se hur vulgära vi kan vara innan Tobias stoppar oss?

Eller så blir det undertecknad som trycker på stoppknappen och sätter p för ordväxlingen mellan noll-åttan Fager och Skaraborgsbonden Roger... :P
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Scipio

Citat från: "Holmgren"Skaraborgsbonden Roger... :P
"Mäh!" med "ä" är norrländska om jag får be.
"Meh!" med "e" är för sörlänningar det.

A F

Citat från: "Holmgren"Eller så blir det undertecknad som trycker på stoppknappen och sätter p för ordväxlingen mellan noll-åttan Fager och Skaraborgsbonden Roger... :P

Du kan ju börja med att flytta ämnet ett par gånger...

Mähh?

CanuckWannabe

Citat från: "Anders Fager"(Ska vi se hur vulgära vi kan vara innan Tobias stoppar oss? Med tanke på att han med all säkerhet sitter begravd i buttar & salslistor och har en glad piasava-bimbo på varje knä så kan det ta några timmar.)

Piasava-bimborna har inte lämnat Linköping än så så roligt har han det inte.  Jag vet  :wink:

Och när jag i alla fall är här och stör så vill jag bara påminna om den viktigaste händelsen på Gothcon, nämligen:

Premiär för Lincon-foldern
In war it does not matter who is right. What matters is who is left.

Using statistics to define the truths that I want to believe in

Tommy Röhs

Citat från: "Anders Fager"...är en gammal gurka och måste putsa Tobias skor.

Om gud (och SJ) vill så kommer jag vara i Göteborg 16:55  

:ultra:

sfclinken

Citat från: "Anders Fager"...är en gammal gurka och måste putsa Tobias skor.

Det lär ju bli jag då  :evil:

Av årets 365 dagar lyckas man pricka en en FET influensa just nu ...Finns bara ett ord som beskriver det hela:  BESVIKELSE

GMY Peter
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "