Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Last Chance of Victory SPECIAL PRE ORDER!

Startat av Pove, 1 juli 2013 kl. 10:34:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

tinG

Citat från: "Peojon"Efter Mark Pitcavage's spärreld mot utseendet på kartorna var jag tvungen att kolla på None But Heroes, och han har nog rätt. Det är rätt fult med att grova svarta streck, och bruna färgtoner.
Hmmmmm

Jag kan hålla med dig P-O, Dean's Gamers/MMP-grafik börjar kännas daterad. Men min upplevelse är dock att de är funktionella och tydliga.

& det bruna känns helt fel för Pennsylvanias "green 'n pleasant land"
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

tinG

Citat från: "Rydfalk"
Citat från: "tinG"
Citat från: "Peojon"och helt plötsligt blev det lite svårare att hålla fingrarna från beställningsknappen.
Köp å sätt upp på FF  :up:

Det kan dyka upp ett på FF oberoende - om det hinner komma. Har knappt några spel från inbördeskriget så frestelsen blev för stor.

/Mikael

:up:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Jon

Citat från: "tinG"
Citat från: "Jon""Pre-orders needed: 450
Pre-orders taken: 497
Pre-order number reached!"

Verkar som deras, lite fåniga, kampanj gav resultat. Är lite sugen själv, känner att mina år av envist ww2-spelande i efterhand känns lite väl inskränkt och det är dags att gräva djupare i historien.

Kan varmt rekommendera LoB. Om vi får till det kanske vi kan köra ett scenario ngn gång framöver.

Jonas

Alla nya träsk man kan dras ner i är välkomna!

Tommy Röhs

Citat från: "Peojon"Efter Mark Pitcavage's spärreld mot utseendet på kartorna ...

Har den personen någonsin skrivit något positiv?
På consimworld hackar han ned på allt och alla...

Elias Nordling

>Har den personen någonsin skrivit något positiv?

Mark P är en projiceringsyta för folks inre. Folk tror så mycket om honom. Antalet inlägg där folk gnäller på honom är betydlig fler än antalet inlägg av honom. Om Mark P säger att solen är gul piskar han upp en folkstorm som hävdar att solen är grön.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

P-O Jönsson

CiteraMark P är en projiceringsyta för folks inre. Folk tror så mycket om honom. Antalet inlägg där folk gnäller på honom är betydlig fler än antalet inlägg av honom. Om Mark P säger att solen är gul piskar han upp en folkstorm som hävdar att solen är grön.

Har uppfattat det likadant faktiskt, tyckte nog så också när jag läste hans inlägg, tills jag faktiskt började läsa vad som stog.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards