Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 16 Gäster tittar på detta ämne.

SebastianKalucza

Ett ex av Supreme Commander utan tull.
Verkar dock som att det kommer behövas en del errata/nya counters så det blir till och vänta ett tag innan jag läser reglerna.

Klas Malmström

Citat från: "Scipio"France '40 trillade in och förbi tullens långa fingrar.
Så den skar igenom tullens försvarsmur likt en pansarkolonn genom Ardenner-skogarna.  :D  :D
Klas Malmström
Linköping

Scipio

Citat från: "Klas Malmström"
Citat från: "Scipio"France '40 trillade in och förbi tullens långa fingrar.
Så den skar igenom tullens försvarsmur likt en pansarkolonn genom Ardenner-skogarna.  :D  :D
:up:  :ultra:
"Randomization is too important to be left to chance"

Tordan

Ambush, Ambush, Move Out, Ambush, Silver Star, Air Superiority och sist men inte minst The Civil War. Allt från den mycket vänlige Peter G.

Har lite att läsa nu...  8)
/Tord Hoppe

Elias Nordling

France 40 och Navajo Wars. Med tull :-( Blev i alla fall mindre per spel av att de skickades tillsammans.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

SebastianKalucza

Citat från: "Elias Nordling"France 40 och Navajo Wars. Med tull :-( Blev i alla fall mindre per spel av att de skickades tillsammans.

Börjar undra lite om det inte nästan blir billigare att låta dom skicka spelen en och en, känns som enstaka "mindre" spel aldrig blir stoppade för mig, en extra frakt är nästan mindre än vad man måste betala till tullen.

Elias Nordling

Jag har fått enstaka spel stoppade minst lika ofta som större paket, och priset per spel kan då nästan fördubblas.

SebastianKalucza

Okej, då är det nog bara jag som haft tur den senaste tiden.

P-O Jönsson

France 40 slank igenom tullfritt!
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Strv102r

Citat från: "Peojon"France 40 slank igenom tullfritt!

Här med!
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Micke G

To The Last Man (Nuts Publishing). Men det var längesedan jag fick det men öppnade det först i veckan.

Har hållit mig borta ifrån spelandet (och nätet) under några månader pga. separation och flytt, men har nu tagit upp det igen lite smått.

Andreas Lundin

CiteraFrance 40 slank igenom tullfritt!

Och samma sak här. Ser vansinnigt intressant ut. Har varit förtjust i systemet ända sedan början och tycker att spelen blir bättre och bättre med en svacka vid Caucasus Campaign.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

virre

jag är inte nymodig,

av olika anledningar skulle jag beställa en pensel på alfaspel men det blev A house divded och Nothing gained but glory.

(Sen måste jag bli bättre på att få spela spel, om än de senate halvåren efter jobb-byte varit fulla av arbete ändå)

Elias Nordling

Chantilly, Molino del Rey, Salem Church och Saalfeld från Decision Games. Köpta av mig, men betalda av Battles Magazine i recensionssyfte. Ska recenseras i det ännu mer mytologiska nästnästa numret av Battles Magazine.

Andreas Lundin

The supreme commander på gmts rea.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East