Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Nytt spel från Mikugames

Startat av Miku, 19 januari 2015 kl. 09:07:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Miku

Hej,

Nytt spel är på gång.

Spelet heter kort och gott TORNIO '44 och handlar om Finnarnas och Tyskarnas hårda strider runt Tornio och Kemi under 1-8 oktober. Närmare än så här kom väl aldrig kriget Sverige.

Striderna kom att bli de största under Lapplandskriget 1944-45 och därmed den sista större striden för Finlands del under andra världskriget.

Pre-order perioden har startat och kommer att hålla på i tre månader. Spelet släpps 20:e April.

Ett par bilder och lite fakta om spelet finns att tillgå på min hemsida. Jag kommer att lägga upp fler bilder, främst från speltestande inom kort.

Hoppas detta spel kan vara av något intresse. Temat är något unikt.

M.v.h.
Miku

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Jon

Elias Nordling

Beställt! Ziplock, mindre plats är ett plus för mig, och jag tror jag kan skaka fram ett par tärningar  :lol:
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Jon

"All components inside are printed in Sweden".

Imponerande prisnivå må jag säga. Trodde att det var avskräckande dyrt att låta saker tryckas i Sverige.

Jon

Tar man ziplockversionen så är det alltså under 300kr inklusive frakt.

Thomas Bergman

Ser intressant ut. Jag kommer att lägga en pre-order.

totte30

Spelar:  Clash of Giants II

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Tommy Röhs

Pove

Scipio

"Randomization is too important to be left to chance"

Miku

Här är några bilder från spelet. Fler kommer varefter.

/Miku

Thomas Bergman