Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Nytt spel från Mikugames

Startat av Miku, 19 januari 2015 kl. 09:07:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Thomas Bergman

Låter lovande. Ser framemot spelet.

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Elias Nordling

Japp jag fick det på tisdagen. Ser fint ut!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Miku

Citat från: Elias Nordling skrivet 21 maj 2015 kl. 17:23:15
Japp jag fick det på tisdagen. Ser fint ut!

Det låter bra. Tack!

/Miku

Miku

Spellådorna lämnade av någon anledning inte lådtillverkaren i torsdags utan istället i fredags. Sen är det så att på måndag är det helgdag i Holland vilket betyder att pallen står nu på något åkerilager för avfärd på tisdag. De är alltså inte framme i Stockholm förräns på onsdag (i värsta fall på eftermiddagen).

Det här är fruktansvärt frusterande och irriterande. Mer kan jag inte säga om något som kommer att kosta mig över 80.000 SEK ex. Moms.

Nu vet ni läget.

/Miku

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Miku

Alla ni som beställt TORNIO '44 spelet (Boxed version) kommer äntligen att få den, antingen nu på måndag eller tisdag.

/Miku

Strv102r

Thomas Bergman

Kul att det ordnade sig till slut  :)

Thomas Bergman

Nu har spelet kommit hem med posten. Ser riktigt bra ut!

Strv102r

Är i Skåne på en fältövning hela veckan (som avslutas med ett spel) så jag får vänta till fredag.  :(

Miku

Miku

Citat från: Strv102r skrivet  2 juni 2015 kl. 06:42:48
Är i Skåne på en fältövning hela veckan (som avslutas med ett spel) så jag får vänta till fredag.  :(

Det låter som det blir en extra bra fredag istället!  ;)

Strv102r

Tordan

Tänkte bara nämna att jag såg spelet i SF Bokhandeln, Stockholm, i helgen.
/Tord Hoppe