Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Krigsspel säljes

Startat av robopants, 19 november 2006 kl. 11:50:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

robopants

Shell Shock 150:-
Raid on st Nazaire 200:-
Block Mania 150:-
Rober Heinlein's Starshiip troopers 200:-
Freidrich 200:-
Starfleet battles captains edition 250:-

A F

Citat från: "robopants"Rober Heinlein's Starshiip troopers

Gamla AH-spelet?

robopants

Jepp, från 70-talet i fint skick.

A F

Citat från: "robopants"Jepp, från 70-talet i fint skick.

Var bor du?

robopants

Bor utanför Björnstorp i Skåne men pendlar till Göteborg.

A F

Citat från: "robopants"Bor utanför Björnstorp i Skåne men pendlar till Göteborg.

Pendlar till GBG tre gånger om året. Ska du till Gothcon?  :)

Om inte. Vad fan kan det kosta att skicka ett AH-spel på posten?

Doomfarer

Vad skall du har för Friedrich och är det 1:a eller 2:a utgåvan?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

robopants

Tror det är första utgåvan. Har aldrig spelat det så 250:- kan väl vara rimligt?

robopants

Jag kommer bara att vara kvar i Göteborg tom mitten av januari så det blir förmodligen inget Gothcon för mig. Skulle gissa att det kostar ca 70:- att skicka ett spel på posten. Köp två och spar på frakten. ;)

A F

Citat från: "robopants"Jag kommer bara att vara kvar i Göteborg tom mitten av januari så det blir förmodligen inget Gothcon för mig. Skulle gissa att det kostar ca 70:- att skicka ett spel på posten. Köp två och spar på frakten. ;)

OK. 200:- för Block Mania & Starship? + Porto

Elimää

Citat från: "robopants"Silent death + expantionsböcker

Är det några skepp med och vad skulle du vilja ha för detta?
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]

robopants

Anders: 200:- är för lite med tanke på hur bra skick spelen är i. Tror jag gav 400:- för Starship Troopers och 300:- för Block mania. 450:- inkl porto för båda kan jag gå med på.

Expantionsböckerna till silent Death är Renegades och Warhounds. Jag har alla skepp som följer med grundboxen och 10-20 extra. Jag köpte det nytt från USA för ca 500:- inkl porto och expantionerna gick nog på 100:-/st på ebay. Lådan är ganska tung så man får nog räkna med porto på runt 120:-

robopants

Byten kan vara intressant också. Gör en lista på vad ni vill bli av med eller skicka en länk till er BGG tradelist.

A F

Citat från: "robopants"Anders: 200:- är för lite med tanke på hur bra skick spelen är i. Tror jag gav 400:- för Starship Troopers och 300:- för Block mania. 450:- inkl porto för båda kan jag gå med på.

Sorry. Kan hitta Block Mania för 4 GBP och Starship T för 1 GBP på Ebay.

Elimää

Citat från: "robopants"Expantionsböckerna till silent Death är Renegades och Warhounds. Jag har alla skepp som följer med grundboxen och 10-20 extra. Jag köpte det nytt från USA för ca 500:- inkl porto och expantionerna gick nog på 100:-/st på ebay. Lådan är ganska tung så man får nog räkna med porto på runt 120:-

Vad ville du ha för detta?

Är figurerna målade/påbörjade eller bara spelade med?
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]