Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Bra utflykt på ungefär en vecka sökes.

Startat av Jon, 12 mars 2007 kl. 19:57:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Jon

Jag har genom illslugt planerande lyckades få en extra vecka med bara fridagar på jobbet utan att någon värdefull semesterdag går åt. Kan ju vara skönt med en veckas ledigt för att bara sitta i lägenheten och fisa samt läsa böcker. Men jag tänkte att man kanske ska utnyttja den lediga tiden man har och åka i väg någonstans. Veckan det handlar om är v.16, alltså den 16:e till 22:e april. Förmodligen byter jag bort ett skift till och är ledig till den 26:e.

Har ni något tips, till exempel bussresor till Ungern eller flygpaket till Svalbard? Och då gärna i samband med någon form av historiekoppling. Ni förstår lite vad jag är ute efter?

Kort sagt, tipsa mig om kul saker att göra i en vecka. Jag har bil och kan bege mig till Kola-halvön men jag antar att man inte får ryskt visum på så kort tid.

Elias Nordling

CiteraHar ni något tips, till exempel bussresor till Ungern eller flygpaket till Svalbard? Och då gärna i samband med någon form av historiekoppling. Ni förstår lite vad jag är ute efter?

Det går reguljärflyg till Svalbard, och det är askoolt där. De har också ett förvånansvärt fint krigsmuseum, förutom att man kan vandra runt i övergivna gruvbyggnader och känna sig som om man var i en nivå av ett dataspel. Anders Fager gifte sig där, så han håller säkert med. Men april är nog litet tidigt på året för Svalbard, solen har knappt börjat gå upp än och så. Bästa tiden lär vara juni.[/quote]
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"