Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Supporting Fire i Borås

Startat av Elias Nordling, 21 september 2013 kl. 12:55:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Elias Nordling

15 - 17 nov verkar detta event äga rum. Är det en ren ASL-turnering eller planerar någon åka dit för att spela annat? För mig ligger det bra i tiden, precis efter att min sambo klarat av den femte och sista av höstens jobbresor där jag fått ta hand om barnen själv och kompensationsberget alltså är som störst och färskast :-) Men jag spelar inte ASL.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Jon

Som gammal Boråsare och fortfarande boendes i närheten låter det lockande, men risken är väl att det bara är ASL? Vilket jag inte spelar.

EDIT: Ställde en fråga på Armagedons forum vad som gäller.

Klas Malmström

Citat från: "Jon"Som gammal Boråsare och fortfarande boendes i närheten låter det lockande, men risken är väl att det bara är ASL? Vilket jag inte spelar.

EDIT: Ställde en fråga på Armagedons forum vad som gäller.
Jag var där förra året och även om ASL-turneringen var huvudattraktionen så spelades lite annat också. Så finns det bara plats så tror jag inte att det är något problem att kommer dit och spela annat.
Klas Malmström
Linköping

Elias Nordling

Frågan är då om några andra tänkte åka dit och spela annat än ASL.

Jon

Citat från: "Elias Nordling"Frågan är då om några andra tänkte åka dit och spela annat än ASL.

Absolut! Stort eller smått spelar ingen roll. Gärna något man bestämt ett tag innan så det går att läsa in sig på regler osv.

Jon

Så här skrev Andreas Carlsson (arrangör) på Geddons hemsida:
CiteraVi välkomnar andra arrangemang, men än så länge är det bara ASL som är bokat.

Det vore väldigt kul om vi fick in några fler arrangemang!

Jon

Ajdå, jobbhelg ser jag. Då får mitt deltagande vänta tills den 15:e oktober då jag vet hur jag jobbar och om det tillåter utflykt.

Elias Nordling

Själv ska jag nog se att min rygg blir bättre än den är nu innan jag committar mig till nåt.

Jon

Ryggen är ett helvete att ha problem med. Jag har två diskbråcksoperationer på mitt samvete.