Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Ting, 31: Aug - 2:a Sep, Göteborg

Startat av Vvornth, 10 maj 2007 kl. 13:21:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

A F

#15
Citat från: "Delirium"Vi kanske skulle ordna guidade turer?

I Göteborg?  :cry: Nedlagt varv. Sak som heter nått roligt på dialekt. Nedlagt varv. Sak som heter nått roligt på dialekt. Nedlagt varv. Sak som heter nått roligt på dialekt. Nedlagt varv. Här spelar GAIS. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Sak som heter nått roligt på dialekt. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Ett tivoli har ni inte i Stockholm!!! Nedlagt varv. Sak som heter nått roligt på dialekt. En lång gata som heter Avenyn. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. En kyrka för fiskar Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv.

silversixx

#16
Någon som komplex?

tinG

#17
Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Delirium"Vi kanske skulle ordna guidade turer?

I Göteborg?  :cry: Nedlagt varv. Sak som heter nått roligt på dialekt. Nedlagt varv. Sak som heter nått roligt på dialekt. Nedlagt varv. Sak som heter nått roligt på dialekt. Nedlagt varv. Här spelar GAIS. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Sak som heter nått roligt på dialekt. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Ett tivoli har ni inte i Stockholm!!! Nedlagt varv. Sak som heter nått roligt på dialekt. En lång gata som heter Avenyn. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. En kyrka för fiskar Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv. Nedlagt varv.
Lägg ner larvet Anders! :P
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Delirium

#18
Varför åkte Anders tur så många varv runt det nerlagda dito?
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Scipio

#19
Märks ju vilka som kommer från Göteborg härikring i varjefall...   :D
"Randomization is too important to be left to chance"

silversixx

#20
Äsch, man kan ju förstå ledsamheten om man kommer ifrån ett område i Sverige som inte är självförsörjande...

aegneus

#21
Lägger ni arrangörer upp någon bra informativ hemsida eller maillista så man kan få information alltefter som ni smider era planer? (letade just på ylvas hemsida utan framgång)

Delirium

#22
Citat från: "Vvornth"Man kan ännu ej anmäla sig till något av de individuella arrangemangen men denna tråd kommer hållas uppdaterad om när anmälningar öppnas, schema fastställs och all övrig information. En websida för arrangemanget kommer dessutom att dyka upp under sommaren.

Alla frågor om arrangemanget besvaras med glädje.

Det är på gång.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Vvornth

#23
Orginalposten är nu uppdaterad med länk till konventets hemsida:
http://ting.foreningenylva.org
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Tommy Röhs

#24
Tinget kommer krocka med HöstBatalj.

http://hostbatalj.ifss.se/event.html

Vvornth

#25
Trist att det krockar med ett annat konvent, men  det är tyvärr inget att göra åt. Våra tider har varit anslagna sen sena april.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

tinG

#26
Ok, är det någon som hade tänkt att spela krigsspel på tinG:et 31 aug - 2 sep?

Mina 'givna' motståndare hoppar successivt av... ridläger, bröllop, kickoff etc.  :(  Visst är det nära inpå FF'07 men ändå!

Jag är öppen för vad som helst, vill bara förhöra mig om det kommer några utomsockensgäster till Göteborg.

Nå? Roger, sugen på ett träningsläger inför FF?  8)

Jonas
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Scipio

#27
Citat från: "tinG"Nå? Roger, sugen på ett träningsläger inför FF?  8)
Varför inte, vad kör vi?

Finns det nåt lagom oslummigt vandrarhem/hotel i närheten?
"Randomization is too important to be left to chance"

tinG

#28
Citat från: "Scipio"
Citat från: "tinG"Nå? Roger, sugen på ett träningsläger inför FF?  8)
Varför inte, vad kör vi?
Ja, det är frågan... Förslag? Bring 'em on, bring 'em on...  :)

CiteraFinns det nåt lagom oslummigt vandrarhem/hotel i närheten?
Säkert, säkert... jag skall kolla upp alternativen. Själv bor jag med 4 st kjoltyg i en trea men det går la å lösa om det inte finns bättre alternativ...
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BigPapaBear

#29
Citat från: "tinG"Själv bor jag med 4 st kjoltyg i en trea...

Låter som ett drömscenario när tre av dem befinner sig i tonåren och den bättre hälften är på dåligt humör.  :D
En mycket bitter liten man.