Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_matpe

Planering: OCS CB Göteborg

Startat av matpe, 11 februari 2008 kl. 20:12:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

#30
Jag gick litet tidigare än de sista entusiasterna, men jag tror säkert att någon tog hand om din pincett.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

aegneus

#31
Ja, den har säkert fått ett bra nytt hem.

matpe

#32
Jag såg en pincett ligga på bordet innan jag gick. Jag tror Fanni tog hand om den.

tinG

#33
Citat från: "aegneus"Det gjorde jag. Och glömde den på bordet när jag gick hem. Tog någon av er hand om en extra pincett, modell rak?

Och tack allihopa för helgens spel. Det var rejält skoj - nu är jag riktigt sugen att lägga upp en kampanj någonstans.
dig

Välkommen till Ylva på tisdag 19/2. Då startar vi Blau III-kampanjen (8 juli, 1942). STAVKA behöver veteraner som du!

/j

ps. Passar tisdag illa så hoppas jag att du kan dyka upp senare.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Vvornth

#34
Pincetten finns förövrig nere på YLVA, så dubbel motivering att ta sig ditt!
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance