Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_tinG

Vinterkriget - 15-17 februari i Göteborg

Startat av tinG, 20 januari 2008 kl. 23:49:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Vad vill du spela? (kommentera)

OCS Boot Camp #2
0 (0%)
TKG/Overlord
1 (6.7%)
This Terrible Sound (RSS)
2 (13.3%)
A Fearful Slaughter (RSS)
1 (6.7%)
OCS: Case Blue 'The Drive for Oil'
1 (6.7%)
OCS: Case Blue 'EatG'
4 (26.7%)
OCS: 'Burma'/'Sicily'/'Tunisia'/'DAK'
0 (0%)
'Here I Stand' (GMT) - 6 spelare
4 (26.7%)
Övrigt
2 (13.3%)

Antal personer som röstat: 11

Omröstningen har avslutats: 20 januari 2008 kl. 23:49:02

silversixx

#120
Härligt med bilder!

Jag hittade en kasse med ett paket kaffe och en biografi om Shakespear. Är det någon som känner igen det?

Vvornth

#121
Är kaffet Zoegas så har Jonas skänkt det till föreningen.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

silversixx

#122
Nej det här är Nordquist-kaffe.

tinG

#123
Citat från: "silversixx"Nej det här är Nordquist-kaffe.
Det var mitt det också... ställ ner det i mitt skåp på Ylva.
Tack
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

silversixx

#124
Boken med?

tinG

#125
Citat från: "silversixx"Boken med?
Just det, missade den.
Tack så mycket!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

silversixx

#126
Bra bra, jag lägger grejerna i ditt skåp nästa gång jag är nere!