Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_tinG

Vinterkriget - 15-17 februari i Göteborg

Startat av tinG, 20 januari 2008 kl. 23:49:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Vad vill du spela? (kommentera)

OCS Boot Camp #2
0 (0%)
TKG/Overlord
1 (6.7%)
This Terrible Sound (RSS)
2 (13.3%)
A Fearful Slaughter (RSS)
1 (6.7%)
OCS: Case Blue 'The Drive for Oil'
1 (6.7%)
OCS: Case Blue 'EatG'
4 (26.7%)
OCS: 'Burma'/'Sicily'/'Tunisia'/'DAK'
0 (0%)
'Here I Stand' (GMT) - 6 spelare
4 (26.7%)
Övrigt
2 (13.3%)

Antal personer som röstat: 11

Omröstningen har avslutats: 20 januari 2008 kl. 23:49:02

tinG

#105
Tackar Mr Holmgren för bilderna!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

silversixx

#106
Stort tack till alla som kom!

Jag har redan gått händelserna i förväg och planerat in 3-5 Oktober som nästa speltillfälle!
Då kanske de trevliga ASL:arna kan tänka sig dyka upp med sina små plastlådor och tärningstorn (jag hoppas någon tog en bild på Andreas härliga skapelse).
Återigen, tack ska ni ha, jättekul att folk kom från de båda danska lydstaterna för att spela spel!

Vvornth

#107
Citat från: "Holmgren"

Jösses vad koncentrerad jag ser ut. Måste vara på väg att göra ytterligare en 1:2 attack i Close.

Notera Andreas ytterst chica tärningstorn i rosa!
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

BigPapaBear

#108
Citat från: "silversixx"Jag har redan gått händelserna i förväg och planerat in 3-5 Oktober som nästa speltillfälle!

Ganska nära Friendly Fire, men det kanske inte är något hinder.
En mycket bitter liten man.

tinG

#109
Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "silversixx"Jag har redan gått händelserna i förväg och planerat in 3-5 Oktober som nästa speltillfälle!

Ganska nära Friendly Fire, men det kanske inte är något hinder.
Året har bara tolv månader... Kör Fanni!
 :up:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BigPapaBear

#110
Citat från: "tinG"Året har bara tolv månader... Kör Fanni!
 :up:

Menade inte att sätta några käppar i hjulen.  :oops:  Full fart, ju fler krigsspelsevent desto bättre. :up:
En mycket bitter liten man.

silversixx

#111
Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "silversixx"Jag har redan gått händelserna i förväg och planerat in 3-5 Oktober som nästa speltillfälle!

Ganska nära Friendly Fire, men det kanske inte är något hinder.
Inte för mig. Jag bor nära... ;)

Holmgren

#112
Citat från: "Protoman"Var ska jag skicka bilderna från konventet som jag tog?
Vi kan tyvärr inte lagra bilderna åt dig, men lägg upp dem på lämplig nätsida, t ex Photobucket och länka in dem i den här tråden.

Citat från: "tinG"Tackar Mr Holmgren för bilderna!
Det var så lite så, det är alltid trevligt att dokumentera verksamheten.

Citat från: "Vvornth"Notera Andreas ytterst chica tärningstorn i rosa!
En klar fördel med den designen var att tornet var betydligt tystare än vanliga tärningstorn i trä eller liknande material.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

BigPapaBear

#113
Citat från: "Vvornth"Jösses vad koncentrerad jag ser ut. Måste vara på väg att göra ytterligare en 1:2 attack i Close.

Hur gick det i OCS? Vad krigades det om?
En mycket bitter liten man.

tinG

#114
Citat från: "BigPapaBear"Hur gick det i OCS? Vad krigades det om?

CB/EatG... hoppas på utförlig AAR med bilder eftersom jag var helt vilse i Chickamaguadalens skogar, och nästan hundra år för tidigt...  
 :)
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Protoman

#115
Här kommer en miljard bilder. Men det blev ju ett par stycken.



























Mats Lenngren
Skövde
"Tenderheart care bear doesn't care"

sfclinken

#116
Härligt, bra jobbat!!

Eftersom man inte kunde medverka får man väl sitta och sukta över bilderna.... :x
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

BigPapaBear

#117
Tjusigt!  :up:
En mycket bitter liten man.

SebastianKalucza

#118
Jag vill också passa på att tacka för en mycket rolig helg. Det var kul att möta så många och hoppas att det snart finns möjlighet till fler träffar.

BernadotteOnline

#119
Trevliga bilder! Mina blev inte så bra. Skall lägga up de som blev skarpa snart.