Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Död åt Troll & Toad!!!

Startat av BigPapaBear, 1 april 2008 kl. 08:36:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Bra fråga. Jag tror det har med politik att göra, eller ekonomi, eller Murphy, eller kanske det har med kommunisterna att göra? De får ju skulden för mycket nu för tiden, nu när de inte finns längre...

Nej, kommunisterna får du inte anklaga. Då blir en massa kulturpersonligheter arga och säger att staten inte ska säga åt folk vad de ska tycka. Nazisterna går bra, då får staten säga åt folk vad de ska tycka enligt kulturpersonligheterna.

Centrum för historia, någon?  :D
En mycket bitter liten man.

Holmgren

Släpp politiken....
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Andreas Lundin

Jag ser ingen politik. Bara ironi... Men vissa har ju svårt för bådadera...  :wink:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BernadotteOnline

Citat från: "BigPapaBear"Hittade Lobositz billigare på annat håll ...... Det blev samma pris som att bara köpa Lobositz från Troll & Toad.  :up:

Vilken leverantör blev det till slut?

BigPapaBear

Citat från: "BernadotteOnline"Vilken leverantör blev det till slut?

Landswehr. Inte världens snabbaste service, men väldigt billigt.

BernadotteOnline

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "BernadotteOnline"Vilken leverantör blev det till slut?

Landswehr. Inte världens snabbaste service, men väldigt billigt.

Han har sjabblat bort en leverans av Downtown och Talavera för mig. Skickad två gånger och inget har kommit fram...?

BigPapaBear

Citat från: "BernadotteOnline"Han har sjabblat bort en leverans av Downtown och Talavera för mig. Skickad två gånger och inget har kommit fram...?

Jag vet att han inte har världens bästa rykte, men jag gillar att leva farligt. Det var så billigt och så är han "tullvänlig"...

bambaladam

jag åkte på tull sist jag beställde från landswehr. tror fan tullen i malmö sitter och kollar här inne. :(

BigPapaBear

Citat från: "bambaladam"jag åkte på tull sist jag beställde från landswehr. tror fan tullen i malmö sitter och kollar här inne. :(

Bad du honom inte "snygga till" deklarationsvärdet?