Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Död åt Troll & Toad!!!

Startat av BigPapaBear, 1 april 2008 kl. 08:36:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

BigPapaBear

...som först tar mina eBay-pengar på torsdagen och säger att de ska skicka beställningen på måndag (igår). Sedan får jag ett mail idag där det står att beställningen är struken eftersom produkten inte finns i lager och att jag är välkommen åter.  :evil:  :twisted:
 :down:  
Så nu får jag inget Lobositz...  :cry:  Ska nog tröstköpa någonting annat (från annan försäljare) OM jag får tillbaka mina pengar.  :evil:
En mycket bitter liten man.

dagon

Vafalls!? Maken till fräckhet.

Tips: beställ direkt från Clash of Arms. Har funkat kanonbra när jag gjort det tidigare...eller vänta på Anders' nästa tysklandsbeställning...det var så jag lade vantarna på Lobo.  :up:
För Kung och Fostervatten

BigPapaBear

Citat från: "dagon"Vafalls!? Maken till fräckhet.

Tips: beställ direkt från Clash of Arms. Har funkat kanonbra när jag gjort det tidigare...eller vänta på Anders' nästa tysklandsbeställning...det var så jag lade vantarna på Lobo.  :up:

Jo, det blir nog en sådan lösning.

Andreas Lundin

Notera datumet!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

Men om vi bortser från att det är 1:a april, så har jag bara bra erfarenheter av Troll & Toad. Jag köpte nyligen GD '41 av dem och leveransen gick perfekt och dessutom skrev de på försändelsen att det var en gåva (gift) som var värd 10 dollar... Följd: snabb leverans samt ingen tull... Jag tror jag chansar med dem i framtiden också.  :wink:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Notera datumet!

Vid närmare granskning: De skickade mailet den 31:a. Inget skämt alltså.  :down:

Andreas Lundin

Jag surfade runt på deras sajt(eftersom jag inte hade något bättre för mig). Där står om This Terrible Sound:

CiteraThis Terrible Sound (Multiman Publishing)

Players : 2-4
Manufacturer : Multi-Man Publishing
Time To Play : 2 Min.

Åfan, 2 minuter!  :shock:

Någon som lyckats med det på sistone?

silversixx

Beställ från Bunkerhill Games. Han har det i lager för 37 dollares... Det blir 53 dollares sammanlagt med frakten. Och han skriver utan tvekan ner värdet på paketet om du frågar...
Och så får man ett track-id. Nåt som aldrig händer annars i det jävla landet...

Själv så undrade jag varför jag hade så mkt orörda pengar den här månaden och tyckte det var en bra idé att spendera dem... Sen kom en avi från CSN och bad om pengar. Det var då jag kom på vad de pengarna var till för...

BigPapaBear

Citat från: "silversixx"Beställ från Bunkerhill Games. Han har det i lager för 37 dollares... Det blir 53 dollares sammanlagt med frakten. Och han skriver utan tvekan ner värdet på paketet om du frågar...
Och så får man ett track-id. Nåt som aldrig händer annars i det jävla landet...

Själv så undrade jag varför jag hade så mkt orörda pengar den här månaden och tyckte det var en bra idé att spendera dem... Sen kom en avi från CSN och bad om pengar. Det var då jag kom på vad de pengarna var till för...

Va? Jag kollade Bunkerhill först av alla förra veckan. Då hade han noll i lager. Tack för tipset. Bunkerhill rockar!  :up:

silversixx

April April!

Om än helt oplanerat... Eller är det du som tagit sista kopian? Eller så hade min webbläsare en gammal cache den läste från istället :( Nu är det Out of Stock...

BigPapaBear

Citat från: "silversixx"April April!

Om än helt oplanerat... Eller är det du som tagit sista kopian? Eller så hade min webbläsare en gammal cache den läste från istället :( Nu är det Out of Stock...

Han kanske fick mitt ex från troll and Toad...  :(

silversixx

Sluta lipa och se det som en möjlighet att motivera köpet utav Triumph of Chaos!
Vem behöver krig när man kan ska skjuta civilister?

BigPapaBear

Update:

Har efter ett telefonsamtal fått en ordentlig ursäkt och pengarna tillbaka.

Hittade Lobositz billigare på annat håll och passade på att köpa Gazala'42 samtidigt. Det blev samma pris som att bara köpa Lobositz från Troll & Toad.  :up:

BigPapaBear

PAYPAL LUKTAR HÄST!!!  :evil:

Hur kan det behöva ta fem bankdagar för att pengarna ska flyga genom cyberrymden från PayPal till Nordea???  :twisted:

Andreas Lundin

Bra fråga. Jag tror det har med politik att göra, eller ekonomi, eller Murphy, eller kanske det har med kommunisterna att göra? De får ju skulden för mycket nu för tiden, nu när de inte finns längre...