Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Mattias Rönnblom

Friendly Fire 2005

Startat av Mattias Rönnblom, 9 maj 2005 kl. 17:37:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

A F

#60
Citat från: "Mattias Rönnblom"Ja, men jag är osäker på om de är gratis eller inte. Om jag kommer ihåg ska jag kolla upp det på fredag em.

Gör görna det, tack. Och kolla närheten till barer, tatuerare och Finska ambasader.

Rydfalk

#61
Citat från: "Anders Fager"Gör görna det, tack. Och kolla närheten till barer, tatuerare och Finska ambasader.

Barer kommer att anslås, närmaste tatuerare c:a 5 hex (á 100 meter). Dessvärre saknar vi ambassader - kan ett konsulat duga?

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

A F

#62
Citat från: "Rydfalk"Barer kommer att anslås, närmaste tatuerare c:a 5 hex (á 100 meter). Dessvärre saknar vi ambassader - kan ett konsulat duga?


Toppen. Betrakta även ett stycke P-O Jönsson som anmäld.

Elimää

#63
Tack för ett trevligt arrangemang ! Kommer gärna igen till nästa år!

Tar gärna emot bilder av de som tog kort på FF.
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]