Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Engelbrekt

Musket and Pike i Skåne

Startat av Engelbrekt, 5 maj 2009 kl. 22:27:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Engelbrekt

#30
Jepp, det är samma system. Det kan vara ganska knepigt att komma in i men det klarnar rätt fort, speciellt om man ser det spelas.

Som det ser ut nu lirar vi helgen 13-14 juni, i Malmö, haka gärna på.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

robopants

#31
Var ska ni spela? Kan man titta förbi en stund bara?

Engelbrekt

#32
Klart du kan titta förbi en stund, vi lirar förmodligen här hos mig på Kapellgatan, vid Möllan.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Engelbrekt

#33
I helgen lirar vi, lördag klockan 12 och framåt. Vi är tre-fyra stycken redan, om någon mer är sugen så hojta till.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.