Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[Säljes] Dark Emperor, Firepower mm

Startat av Baxter, 12 december 2014 kl. 22:33:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Baxter

Dark Emperor, opunchat 200:-
Firepower, opunchat 150:-
Arctic Front, opunchat men intryckt kartong   SÅLT
Top Gun, 50:-
Last Battle:Twilight 2000, 50:-
Druid: Boudicca's Rebellion 75:-

Spelen skickas mot fraktkostnad.

jerry

Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Andreas Lundin

Arctic front om du har det kvar

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

jerry

Citat från: Andreas Lundin skrivet 13 december 2014 kl. 09:57:24
Arctic front om du har det kvar

det har han inte  :ultra:
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Andreas Lundin

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

jerry

Citat från: Andreas Lundin skrivet 13 december 2014 kl. 14:27:39
:-)

Hmmm.... jag har numera ett väl spelat , och en del slitage på dom norska countersarna ,men fullt fungerande "arctic front" till salu  :)  75:-
(fattas tre ryska breakdown counters , har tillverkat egna dåliga lite därför som jag ville ha detta nya)

Jon

Baxter

Ja AF va poppis :) Men det andra finns kvar!

jerry

Citat från: Jon skrivet 13 december 2014 kl. 15:00:59
Jag tar det jerry!

Ok du kan få lite opunchade gamesystem markers från mitt "nya" för alla mina i denna serien är mycket uppblandade för vi har alltid kört med alla spelen tillsammans
Men det blir inga problem med de svenska norska o finska förbanden då dessa är tydligt färgade , får dock ägna mig åt en viss sortering av de ryska countersarna.

Jon du har PM