Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

OCS Burma

Startat av BigPapaBear, 11 november 2006 kl. 18:37:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Citat från: "sfclinken"Sagt och gjort men nu får du ändra signatur Björn för det saknas bara 18 nu....

:ultra:

Skönt med folk som gör som man säger!  :up:
En mycket bitter liten man.

BigPapaBear

3 förbeställningar återstår!!!

Andreas Lundin

Hmmm.... Vad har du att erbjuda...i gengäld?  :wink:  :lol:  :P
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Hmmm.... Vad har du att erbjuda...i gengäld?  :wink:  :lol:  :P

Och det frågar du nån som kallas "BigPapaBear"???? En dejt i ett mörkt hörn av Grejderbaren? Where no one can hear you scream... :lol:

Andreas Lundin

...en snäll, lagom dum björn, som gillar "håning".  :P
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Vvornth

Jag ska testspela OCS Tunisia i höst, kan tänka mig att placera en order på Burma efter det.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

A F

Citat från: "Andreas Lundin"...en snäll, lagom dum björn, som gillar "håning".  :P

Vi kan lura in han in nån bikupa. Upphängd i en ballong. Låter jättekul.

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Och det frågar du nån som kallas "BigPapaBear"???? En dejt i ett mörkt hörn av Grejderbaren? Where no one can hear you scream... :lol:

Sann kärlek mellan män gör ont!  :D

BigPapaBear

...2 beställningar kvar.  :up:

jerry

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Anders Fager"Och det frågar du nån som kallas "BigPapaBear"???? En dejt i ett mörkt hörn av Grejderbaren? Where no one can hear you scream... :lol:

Sann kärlek mellan män gör ont!  :D

Detta sistnämnda skall minsjäl jag tatuera om jag någonsin kommer att tatuera mig  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

BigPapaBear

Houston, Eagle has landed! Burma är i mål!!!

:up:  :up:  :up:  :up:  :up:

Nu återstår säkert bara 1½ års väntan...

Andreas Lundin

Ja, jag lade in en order igår, men idag skall jag mejla mmp och dra tillbaks den... :twisted:  :wink:

Andreas Lundin

Nu är det beställt på riktigt! Case Blue drar ju ut på tiden, så jag tänkte att Burma kanske hinner komma ut före!  :lol:

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Nu är det beställt på riktigt! Case Blue drar ju ut på tiden, så jag tänkte att Burma kanske hinner komma ut före!  :lol:

Icke. CB trycks just nu.

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Nu är det beställt på riktigt! Case Blue drar ju ut på tiden, så jag tänkte att Burma kanske hinner komma ut före!  :lol:

Well done, padwan!  :up: