Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_BigPapaBear

LinCon

Startat av BigPapaBear, 12 februari 2007 kl. 11:14:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

A F

#60
Vi som är på Licon p.g.a arbete kommer att sakna er...

BigPapaBear

#61
Citat från: "tobias"Nu är det klart att jag inte kommer till LinCon i år. Ny huvudansvarig för rummet behövs därmed samt medarrangörer. Jag har redan fått lite lösa anmälningar, men är det fler som kan tänka sig att ställa upp så dra iväg ett mail eller PM så meddelar jag konventet!

Har PM:at dig, Tobias.
En mycket bitter liten man.

thermopylai

#62
Jag kan hjälpa till att rodda krigsspelsrummet om det behövs.
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Mattias Rönnblom

#63
Finns det plats i rummet för ett Enemy at the Gates-parti?

Delirium

#64
Lincon varar visst till måndag eftermiddag, tänker ni hålla öppet krigsspelsrummet tills dess? Mitt leksaksspel är färdigt redan söndag eftermiddag nämligen, så då har man lite extra tid till spel.

Björn
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

sfclinken

#65
Ändrade färdplaner mot Lincon. Jag kommer köra från Skåneland under Fredag eftermiddag. Så om någon behöver transport så hojta till.

 :ultra:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Kristian

#66
Någon som färdas från eller via göteborg till lincon och har en plats över? Vore tacksam om jag får åka med isåfall.

Delirium

#67
Kristian, skicka ett pm till Boogeyman (Erik Boge) på Ylvas forum, han kör, vi är fyra man just nu, vet inte om det får plats en femte...
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

BigPapaBear

#68
Citat från: "Mattias Rönnblom"Finns det plats i rummet för ett Enemy at the Gates-parti?

Har inte hört något från Tobias, men det borde absolut gå att ordna. Extra bord lär inte vara svårt att få tag på om man talar med konventsledningen. De brukar mest vara i vägen.
En mycket bitter liten man.

BigPapaBear

#69
Citat från: "Delirium"Lincon varar visst till måndag eftermiddag, tänker ni hålla öppet krigsspelsrummet tills dess? Mitt leksaksspel är färdigt redan söndag eftermiddag nämligen, så då har man lite extra tid till spel.

Kan du haja! Jag ämnar vara på plats till klockan tre på måndagen. Måhända får vi kriga med städpersonalen som insisterar på att vi lyfter på fötterna så att de kan fixa å ha sig...
En mycket bitter liten man.

Delirium

#70
Strålande, hoppas det finns något/n att spela då.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

BigPapaBear

#71
Någon som hört något från Tobias?  :insecure:
En mycket bitter liten man.

tobias

#72
Skickade precis ett PM till dig! Jag har också mailat LinCon och informerat dem om läget.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

BigPapaBear

#73
Citat från: "tobias"Skickade precis ett PM till dig! Jag har också mailat LinCon och informerat dem om läget.

Då är vi på banan igen!  :up:
En mycket bitter liten man.

tobias

#74
Förresten, någon Göteborgare som kan tänka sig att göra två ärenden åt mig på LinCon?

1. Ta med ett World In War som Scipio "lånade" av mig på GothCon
2. Ta emot ett antal Micro-figgar med tillhörande regelböcker som jag har köpt av en kille

Tacksam för hjälp, hör av er via PM eller mail! Bjuder givetvis på en öl eller motsvarande som tack för hjälpen!
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå