Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

La Grande Guerre

Startat av dagon, 20 juni 2005 kl. 13:40:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 10 Gäster tittar på detta ämne.

Scipio

Citat från: "silversixx"Inte för att just din närvaro is the shit
För mig är den det.

Min enda synpunkt är att det är onödigt att välja samma helg som en annan event om det går att undvika.

Tyvärr så är det så också när det gäller Stockholms ASL-turnering som har den dåliga smaken att börja lägga sin turnering på samma helg som LinCon varje år så även där måste man göra ett hjärtslitande val...   :cry:
"Randomization is too important to be left to chance"

silversixx

Det är trist, och jag hade sett fram emot både din, Jonas och Johans närvaro.
Men som sagt, jag kompenserar nu med att köra ett sommar-galore. Drar upp en ny tråd om det här på forumet så kan folk rösta litegrann.
Det är inte jättesvårt att arrangera heller :up:

jonash

Hur är kvalitén på komponenterna i LGG? Jag äger ett annat spel från AWE, Europa universalis och där är regelböckerna slarvigt kopierade, kartan och counters otydliga.

Scipio

Citat från: "jonash"Hur är kvalitén på komponenterna i LGG? Jag äger ett annat spel från AWE, Europa universalis och där är regelböckerna slarvigt kopierade, kartan och counters otydliga.
Tycker komponenterna är ok, kolla fotografierna i länken jag postade ovan så ser du med egna ögon.

Regeböckerna är det inget fel på, titta på bilden som jag postade på förra sidan så kan du se dom också.
"Randomization is too important to be left to chance"