Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 29 Gäster tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Jag gillar Buffalo Wings. Artikeln i tidningen om det finska flygvapnet var värd hela priset.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

Erik Axel

Harpoon 4. Äntligen, som Gert Fylking skulle ha sagt.

Micke G

Normandy'44.

sfclinken

The Tide at Sunrise.

Packat och skickat från MMP ...Återstår bara at se om Herr Tull ska fånga upp det och göra spelet 50% dyrare.

Oavsett vilket är jag nyfiken på spelet....
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

jonjac

Citat från: "sfclinken"The Tide at Sunrise.

Packat och skickat från MMP ...Återstår bara at se om Herr Tull ska fånga upp det och göra spelet 50% dyrare.

Oavsett vilket är jag nyfiken på spelet....
Ska bli kul att läsa din AAR!  :up:

Andreas Lundin

Normandy '44 inköpt. Eftersom jag är Ardennes '44-knarkare, så blir detta en ny drog misstänker jag.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

Snowfox

Normandy '44 dök äntligen upp. Det första exet skickades till någon lirare i Oklahoma...lite stökigt på GMT för närvarande. Råkade i samma veva ut för mitt första försök till kreditkortsbedrägeri då någon donna från GMT ville ha mina kreditkortsdetaljer. Det visade sig vara en tidigare anställd på GMT.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Doomfarer

Citat från: "Snowfox". Råkade i samma veva ut för mitt första försök till kreditkortsbedrägeri då någon donna från GMT ville ha mina kreditkortsdetaljer. Det visade sig vara en tidigare anställd på GMT.

What?!?

En av deras fantastiska sekreterare eller?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Snowfox

Mmh, får du email från Melissa från GMT, med en legit emailadress i övrigt, som behöver dina kreditkortsuppgifter igen för att kunna hantera din order så bör du dra öronen åt dig.   8)

Specialnummer 3 av Operations dök upp idag och jag gillar den nya "looken" på tidningen. Den ser ut att ha moderniserats en hel del. Två kompletta spel följde med, ett Op Barbarossa på helkarta och en om Guadalcanal som ser riktigt intressant ut. Sen kan alla ASL spelare besöka Mantinikau för lite djungeläventyr.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Strv102r

Ett gammalt spel jag alltid haft i drömmarna efter Terrible Swift Sword, Bloody April! På Ebay för ett klart överkomligt pris.
Ola Palmquist. Spelar nu:  Legions Demyansk Shield, därefter GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Strv102r

Har spelat så många SCS spel nu och då vi efter att VK1 serien är avslutad ska ta en tema sväng i Normandie för att sedan titta på efterkrigstiden så tog jag en kopia av SCS Yom Kippur för bara 28 USD från MMP. Heights of courage är nog också aktuellt.
Ola Palmquist. Spelar nu:  Legions Demyansk Shield, därefter GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Elias Nordling

Senaste numret av Strategy & Tactics, med Operation Jubilee. Dieppe med en bantad version av systemet i D-Day at Omaha Beach, kan bli mums!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Fredrik H

Leipzig trilllade in igår. Hur man nu ska få plats med tio kartor..? Brickorna är avlånga. Innovativt och bra eller innovativt och knasigt återstår att se. Jag blir nog tvungen att inleda med att spela ett scenario, kampanjen får vänta tills jag orkar röja i spelrummet.

P-O Jönsson

Berätta gärna mera om hur systemet i Leipzig funkar, är mycket nyfiken.
Hämtade annars ut Marne 1918-Friedenssturm i morse.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Fredrik H

Citat från: "Peojon"Berätta gärna mera om hur systemet i Leipzig funkar, är mycket nyfiken.
Hämtade annars ut Marne 1918-Friedenssturm i morse.

När jag läst och provspelat återkommer jag i spelets egna tråd.  :up: