Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 11 Gäster tittar på detta ämne.

Strv102r

The Tide at Sunrise kom igår. Inga extra avgifter denna gång.
Ola Palmquist. Spelar nu:  Legions Demyansk Shield, därefter GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

sfclinken

Citat från: "Strv102r"The Tide at Sunrise kom igår. Inga extra avgifter denna gång.

Samma här.

Som en lysande stjärna tänds hoppet även i Skåne. Tullen verkar ha emigrerat. Jag kan inte minnas sist jag fick ett spel från MMP/GMT som slank igenom utan tull.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Andreas Lundin

Ni måste ha en jäkla otur nere i Skurup. Själv har jag väl sisådär 50% tullmongofrekvens på senare tid.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

sfclinken

Citat från: "Andreas Lundin"Ni måste ha en jäkla otur nere i Skurup. Själv har jag väl sisådär 50% tullmongofrekvens på senare tid.

Jag började misstänka att det var den lokala Preem macken som skodde sig extra på mina paket...
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Snowfox

Veckan har varit ett ständigt körande till posten och speakeasyn i industriområdet som Gud glömde:

Black Sea Black Death (begagnat)
Aachen
Operation Spark
Borodino
Maria
Berlin Red Victory

Förvånansvärt lite tullkladd.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Tordan

Fick hem Fields of Fire mindre än 24 timmar efter att jag lagt beställningen hos World of Boardgames. Jag hade dessutom inte hunnit betala in förskottsbetalningen så de hade vänligheten att skicka "in blanco" så att säga.  :up:
/Tord Hoppe

Elias Nordling

White Star rising, första spelet i nations at War som är WWII-versionen av World at War. Surret på Consimworld säger att det bästa sättet att slå ut en kungstiger är med granatkastare stackad med högkvarter...
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

Citeradet bästa sättet att slå ut en kungstiger är med granatkastare stackad med högkvarter...

Det vet ju alla att det är mest effektivt - även i verkligheten. :wink:  :down:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

dagon

SPQR Deluxe har nu landat i Solna. 246:- extra fick man punga ut med pga tull och postens avgifter.  :evil:
För Kung och Fostervatten

Andreas Johansson

Föll för frestelsen och beställde ett ex. av The Tide at Sunrise. Nu måste jag bara lura någon att spela det med mig ...

Elias Nordling

World at War nummer 15, med spelet Soft Underbelly, på Salerno och kampanjen som ledde fram till dödläget i Italien. Spelet har samma system som Victory in Normandy, som var ett utmärkt spel, me kvaliten på uppföljarna har varierat. Har även ett alternativscenario för en tysk storoffensiv mot de västallierade i Italien, en litet kul idé som jag aldrig sett förut.

Pierre

Fan jag visste att jag inte skulle hänga här. Efter att ha läst lite trådar blev jag oerhört sugen på lite nya spel eftersom ekonomin inte är den bästa just nu fick jag nöja mig med 2. Först och främst kom jag fram till att anledningen till att jag spelar så få krigsspel är för att jag inte alltid har någon att spela med så det fick bli ett köp av RAF, sen kom jag även på att jag ville ha ännu ett 2:a VK spel som inte är allt för svårt så det fick bli Normandy´44..Nu gäller det bara att lyckas övertala någon att spela det med mig också...

Strv102r

Kunde inte låta bli "Ici, cést la France!"
Ola Palmquist. Spelar nu:  Legions Demyansk Shield, därefter GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Elias Nordling

En låda med bud från UGG, gissningsvis Tide at Sunrise.

Doomfarer

Fick mitt ex av Labyrinth: The War on Terror igår.

Skall bli mycket spännande att testa speciellt som jag är ett stort fan Wilderness War.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on