Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 18 Gäster tittar på detta ämne.

Jon

Fick hem No peace without Spain och Maria. Inte hunnit gå igenom dem än dock.

En hörnklippare dök också upp!

Jon

To the last man som Andreas nämner pillar jag lite med också, tänkte att eftersom det var en sån DTP-succé (väl?) så borde det vara bra. Hoppas att det är ett bra gatewayspel för ickekrigsspelande kamrater!

Kanger

Sitter och väntar i veckor på en beställning gjord hos fransmannen (Agorajeux). Enligt utsago sitter han i sin tur och väntar på Phantom Fury från Nuts publishing (som ingår i min beställning). Utan att veta några detaljer så verkar det inte gå så snabbt hos Olivier Revenu (som även driver Battles Magazine).

Elias Nordling

CiteraUtan att veta några detaljer så verkar det inte gå så snabbt hos Olivier Revenu (som även driver Battles Magazine).

Men han har kommit en bra bit med uteterrassen!

Tolkar det som semester.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

P-O Jönsson

Masséna at Loano från Acies.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Kanger

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraUtan att veta några detaljer så verkar det inte gå så snabbt hos Olivier Revenu (som även driver Battles Magazine).

Men han har kommit en bra bit med uteterrassen!

Tolkar det som semester.

Customers approaching :ultra: :ultra:  :ultra:

Pierre

Byzantium av BigPapaBear

Strv102r

The Gamers Champion Hill. Ingen tull.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Andreas Lundin

Byzantium är en liten juvel till spel.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

spacemonkey

Guns of Gettysburg och Slouch Hats & Eggshells

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Byzantium är en liten juvel till spel.

Jag såg aldrig det juveliga i det, därav att det är på väg mot Borås as we speak.  :)
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

CiteraJag såg aldrig det juveliga i det, därav att det är på väg mot Borås as we speak.  Smile

Kan det vara så att jag är en Wallace-fanboy?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Kan det vara så att jag är en Wallace-fanboy?

Såklart du är.  :D
En mycket bitter liten man.

Jon

Citat från: "BigPapaBear"Jag såg aldrig det juveliga i det, därav att det är på väg mot Borås as we speak.  :)

Har du lämnat Fritsla och flyttat in till stan Pierre? Är det något krigsspelande på Geddon? Jag borde svänga förbi nångång.

Mitt senaste köp: A throne vacant, av 3CG. En speltid på 60 min enligt bgg, får se hur det står sig gentemot No peace without Spain som jag också köpt nyligen.

silversixx

Jag läste Jons inlägg tre gånger, men jag förstår fortfarande inte vem Pierre är. Om det inte nu är så att Börn egentligen heter Björn-Pierre. Svensk best och fransk, eh, man.