Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Battle for Normandy, the

Startat av Andreas Lundin, 21 januari 2010 kl. 09:33:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

...någon i Sverige som fått sitt ex? Dom drog ju kortet för typ 1000 år sedan.  :(
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Strv102r

Jag väntar...  :x
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Nick

Samma här. Otåligt kan jag tillägga.

Andreas Lundin

Fick besked igår att de äntligen skickat spelet. Sisådär 3 månader efter att kortet dragits...  :shock:  :x
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Tommy Röhs

Citat från: "Andreas Lundin"Fick besked igår att de äntligen skickat spelet. Sisådär 3 månader efter att kortet dragits...  :shock:  :x

samma för mig.
spelet skickades 21 januari

Strv102r

Dito. :(  Fast å andra sidan kommer det med air mail när jag beställde surface.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Nick

Same, same.

Får du airmail utan extra kostnad? Fusk!!! Det kostade ju halva spelet att få det med air mail...

Andreas Lundin

...fast jag tror att det är GMT som inte känner till att suface är avskaffat sedan länge... ...eller har jag fel... :?  :insecure:

Elias Nordling

GMT har en "cheap delivery option" som motsvarar gamla surface. Den involverar säkert mutade tullmongon och somaliska pirater.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Tommy Röhs

Citat från: "Andreas Lundin"...någon i Sverige som fått sitt ex? Dom drog ju kortet för typ 1000 år sedan.  :(

mitt exemplar ankom idag   :ultra:

Strv102r

Citat från: "Elias Nordling"GMT har en "cheap delivery option" som motsvarar gamla surface. Den involverar säkert mutade tullmongon och somaliska pirater.

Avalanche Press har ju haft en serie leveranser inom USA, tom inom samma delstat, som gått över Malmö! Undrar om Tullmongot var på dem också?

Elias Nordling

Det var MMP.

Strv102r

Citat från: "Elias Nordling"Det var MMP.

Om du refererar till mitt inlägg så jag konstatera att det var både AP och MMP som råkade ut för det. Intressant...

Elias Nordling

Se där. Jag beställde inget från AP under perioden. Det är något djupt skruvat med världens transportsystem när man ständigt höjer fraktpriserna med hänvisning till högre bränslekostnader samtidigt som man utan att blinka kan skicka något mellan två amerikanska adresser via Malmö för att man upphandlat frakten billigt från någon underleverantör.

Nick

:D Spelet är här!
 :evil: Jag kan nu sälla mig till skaran som utbrister "Tullmongon"