Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_BigPapaBear

Vilka spelar du helst? Del IV - Första världskriget

Startat av BigPapaBear, 11 februari 2008 kl. 13:59:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Vilka spelar du helst i spel om första världskriget?

Brittiska samväldet
4 (18.2%)
Frankrike
0 (0%)
Tyskland
8 (36.4%)
Österrike-Ungern
8 (36.4%)
Ryssland
1 (4.5%)
Osmanska riket
1 (4.5%)
Annan, "CP minor"
0 (0%)
Annan, "Allied minor"
0 (0%)

Antal personer som röstat: 17

Omröstningen har avslutats: 11 februari 2008 kl. 13:59:34

BigPapaBear

Varför sluta när vi har blivit varma i kläderna?
En mycket bitter liten man.

Magnus2

#1
Sluta nu! Dina frågor drar ner lönsamheten på min avdelning!

Svarade f ö återigen England et al.

 :D

BigPapaBear

#2
Citat från: "Magnus2"Sluta nu! Dina frågor drar ner lönsamheten på min avdelning!
 :D

Äh! Jag jobbar statligt, det är dina skattepengar som betalar mina inlägg.  :D

Jag kliver även här på det tyska tåget. Ludendorff är en arg liten farbror som får lite för mycket makt. Ett klart vinnande koncept!
En mycket bitter liten man.

bambaladam

#3
britter, för då tåras ögona va.

Magnus2

#4
Citat från: "BigPapaBear"...en arg liten farbror som får lite för mycket makt. Ett klart vinnande koncept!

En viss tendens kan skönjas...

BigPapaBear

#5
Citat från: "bambaladam"britter, för då tåras ögona va.

Av dina släktband eller tyskarnas gas?  :D
En mycket bitter liten man.

BernadotteOnline

#6
Österrike-Ungern

Bedrövligare armechefer får man leta efter.

Sten Ekedahl

#7
As always; Rule Britannia!
 :ultra:
Wargames - Laborationer i historia