Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 18 Gäster tittar på detta ämne.

Elias Nordling

Senaste World at War, med spelet Minsk 44. Är nyfiken på situationen, synd bara att systemet är samma dåliga som i Guards Armored.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Strv102r

Citat från: "Elias Nordling"Senaste World at War, med spelet Minsk 44. Är nyfiken på situationen, synd bara att systemet är samma dåliga som i Guards Armored.

Den får du gärna recensera.  :)
Ola Palmquist. Spelar nu:  Legions Demyansk Shield, därefter GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Andreas Lundin

Är det samma kvalitet som det där kurskspelet vi spelade på Lincon, så är det ju bara skräp alltså...:)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

Strv102r

S & T baton Rouge och S & T Campaigns in the valley (Jacksons fälttåg 1862 och Sheridans/Earlys 1864) från Noble Knight då de är gamla.
Ola Palmquist. Spelar nu:  Legions Demyansk Shield, därefter GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Snowfox

Jultomten lämnade under jullovet av Phantom Fury, Last Success och Le Retoure de l'Emperor, Deathride - Hafid Ridge och senaste numret av Against the Odds med det något udda slaget vid Sluys 1310 "Right Fierce & Terrible".

Efter många om och med fick jag även höstens Battles, även denna gång full av läsvärda artiklar trots att en del av skribenterna verkar har fullt med flugor i skallen. Men de uppvägs av att andra inte tvekar att ha en åsikt även om den inte är bekväm.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Elias Nordling

CiteraÄr det samma kvalitet som det där kurskspelet vi spelade på Lincon, så är det ju bara skräp alltså...

Det är samma system, men skalan är annorlunda.

Elias Nordling

CiteraEfter många om och med fick jag även höstens Battles, även denna gång full av läsvärda artiklar trots att en del av skribenterna verkar har fullt med flugor i skallen.

Är nyfiken på vilka du anser har flugor i skallen :-)

Scipio

FAB: Sicily ramlade in orört av tullens långa klåfingriga klor.
"Randomization is too important to be left to chance"

Sten Ekedahl

The Spanish Civil War nöjde jag mig med från GMT:s rea. Trillade in strax före jul - utan tull. :D
Wargames - Laborationer i historia

P-O Jönsson

The Last Success från OSG hittade fram trots Postens inblandning, och en lycklig frånvaro av Tullmongo.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Maglica

The Last Success (OSG)
ASL Action Pack 8 (MMP)
King Phillip's War (MMP)
FAB Sicily (MMP)
Robert Maglica

spacemonkey

Axis Empires: Dai Senso!

P-O Jönsson

ASL AP8 trillade in igår.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Delirium

Strafexpedition 1916 (Elias fel) från Italien, utan avgifter (men så är det kanske alltid inom Europa?).
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Doomfarer

Citat från: "Delirium"Strafexpedition 1916 (Elias fel) från Italien, utan avgifter (men så är det kanske alltid inom Europa?).

Inom EU i alla fall,
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on