Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Krigsspel Galore V

Startat av Delirium, 22 december 2011 kl. 17:03:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Det gör det, men bil är alltid extra trevligt. ;)

Det är så att skånefalangen (ledd av Andreas) är lite osäker pga sjukdom så det kan vara så att de som bor hos mig saknar bil, personen ifråga kan ha det i åtanke.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Scipio

Ok tackar vad trevligt. Jag ska genast informera om att det löst sig. Syns på fredag!  :)
"Randomization is too important to be left to chance"

Elias Nordling

Hälsoläget minst sagt osäkert på den här kanten. Jag är sänkt i en förkylning som jag bara hoppas ska släppa efter tills i övermorgon, och storpojken har just kräkts ner två sängar. Bedömer i nuläget chansen för min närvaro till 40%, men det är ju fortfarande långt över noll.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Hoppas du kryar på dig i tid till i morgon då. 40% är 50/50...  :)

Klas Malmström

Citat från: "Scipio"Hoppas du kryar på dig i tid till i morgon då. 40% är 50/50...  :)
Får väl saka några kort från handen och få några shifts på CRT.  :D
Klas Malmström
Linköping

Goose

Så där ja...nu har jag lastat in Gd42 och Bloody Ridge samt en plexiglasskiva i min lilla bil. Kommer upp till Göteborg imorgon kväll ca 2000. Kommer det finnas folk på plats då?

Tom, Klippan :ultra:

Delirium

Vi kommer att vara på plats från 14 och tills vi inte orkar mer, även om vi börjar bli till åren så ska 20 vara okej. ;)
Imperial Elegy
Space Empires

Delirium

Om någon behöver sovplats finns utrymme hos mig, det hade varit tacknämligt om någon med bil ville anta erbjudandet, körväg 10 minuter till skolan, gratis nattparkering finnes.  :P
Imperial Elegy
Space Empires

Elias Nordling

I natt började sambon kräkas också, och därmed föll sannolikheten till att jag kommer i helgen till en bra bit under noll. Ledsen alla som ville ha spel eller spela! På plussidan slipper ni risken att jag drar med mig och smittar er alla med Carl Gustafs Hämd.

tinG

Citat från: "Elias Nordling"I natt började sambon kräkas också, och därmed föll sannolikheten till att jag kommer i helgen till en bra bit under noll. Ledsen alla som ville ha spel eller spela! På plussidan slipper ni risken att jag drar med mig och smittar er alla med Carl Gustafs Hämd.
Vad trist Elias! Hoppas iaf att du själv slipper undan. Krya på er
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Elias Nordling

Jag tror mig vara immun mot vinterkräk, men sen finns det ju Dagisens Fasor, såsom rotavirus och liknande. Plus att jag hostade bort en av de få timmars nattsömn då jag inte tog hand om sjukt barn.

Klas Malmström

Movement Phase för den östgötska avdelningen påbörjas snart.
Klas Malmström
Linköping

Scipio

Sisten till Galore är en sladdrig stjärtlapp!

Elias Nordling

Jag är i alla fall den enda i familjen som är i skick att tröstäta, alltid något!

tinG

Hrm... Nå vad skall jag nu spela imorgon?
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte