Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire 2012 31/8 - 2/9

Startat av Rydfalk, 7 april 2012 kl. 15:30:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Scipio

Citat från: "thermopylai"Empire of the sun, Normandy 44, OCS Korea, No Retreat.
Bra skit!  :)
"Randomization is too important to be left to chance"

Delirium

Citat från: "Rydfalk"
Citat från: "Delirium"
Citat från: "Rydfalk"Om inte annat kan de kanske få ihop ett nybörjarparti i Here I Stand.

Jag kan leda partiet! ;)

Kan mycket väl vara poppis - ska stämma av med Villiam & co. Vi försöker boka en tid - troligen på lördagen.

/Mikael

Förlåt, jag var för ironisk där. Det var ett litet skämt baserat på att folk på Lincon "anklagade" mig för att dra ihop nybörjarpartier Here I Stand för att kunna vinna rejält. I verkligheten blir det nog för mycket med både VQ och HIS samma helg...  :)
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

BigPapaBear

...och som pricken över i:et i marknadsföringskampanjen har konventet nu även en egen microbadge på Boardgamegeek.

http://www.boardgamegeek.com/microbadge/25217

:oops:
En mycket bitter liten man.

Rydfalk

Citat från: "Rydfalk"
Citat från: "Rydfalk"Om inte annat kan de kanske få ihop ett nybörjarparti i Here I Stand.
Jag kan leda partiet! ;)
Kan mycket väl vara poppis - ska stämma av med Villiam & co. Vi försöker boka en tid - troligen på lördagen.
/Mikael

Förlåt, jag var för ironisk där...
:? Ok... Det får väl lösa sig ändå. Villiam är någorlunda hemma på det.
/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

pelle

:up: Kör FF-badgen i stället för krigsspel.se fram till konventet.

Delirium

Hur har vi det nu med VQ, vill någon omvandla sin kandidatur till säker platsreservation? Klas? Magnus? Villiam? Någon annan? Bueller?
Imperial Elegy
Space Empires

Granlid

Jag hoppar in. Med reservation för att jag inte behärskar alla delar kring religonskriget, jag spelade HRE och behövde inte sätta mig in det då.  :oops:
Friendly fire isn't.

Delirium

En given protestantisk spelare där ja, utmärkt!  :up:
Imperial Elegy
Space Empires

Delirium

För övrigt så närmar sig ju datumet med stormsteg. Jag har fått vissa uppmuntrande tillrop om att försöken med begagnade spel-försäljning vi gjort punktvis bör fortsätta. Alltså, om du har en eller flera högar med spel som du kan tänka dig att låta gå vidare, oavsett anledning, ta med dig dem, så har vi lite improviserad loppmarknad på FF.
Imperial Elegy
Space Empires

BigPapaBear

Citat från: "Delirium"Alltså, om du har en eller flera högar med spel som du kan tänka dig att låta gå vidare, oavsett anledning, ta med dig dem, så har vi lite improviserad loppmarknad på FF.

:up:

BigPapaBear

När öppnar förinsläppet för VIP-gästerna? Undertecknad angör Linköping Ceentralstation strax innan fem.

Andreas Lundin

Nu visar det sig att jag kanske dyker upp på FF i år ändå...

...vi får se, men det finns en öppning. :ultra:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

Kan man övernatta på plats?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Kan man övernatta på plats?

Det fanns väl en "vill sova över på plats"-ruta att kryssa i när man anmälde sig? Eller så inbillade jag mig bara det.

Rydfalk

Man kan övernatta på plats - vi är inte fler än att det ska vara lätt att lösa på plats.

Förinsläppet för VIP återkommer jag till... Får stämma av med frugan om när vi kan starta (dvs när eleverna försvinner).

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"